Thursday, September 29, 2011

Perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza

Oklaaaaa.. 
TAdi aku berjalan jalan kat blog orang.. 

Aku pun rasa cam nak buat entry jugak.. 
yelah.. cakap dalam ati je kan.. tak puas rasanya :p

Ok.. Wedding of The Year.. Fine.. 
Tajaan 12 juta.. 
Ko adaaaa??? takde kan.. 
So, Fine.. tq

Tahniah.. kepada pasangan yang bertuah mendapat tajaan 12juta itu.. 
Semoga berbahagia hendaknya.. amin.. 

Cantik gambarnya.. terang dan jelas...
Singkat jugak bajunya.. :p
Ada veil lagi ko.. 
Tiara besoooo.. 
Rantai besoooo.. 
Mesti mahal.. 
Ok.. ok.... Lawa laaaaaaaaa......... kot.. hehe
Nak cakap apa lagi kan.. 
:)

eh.. eh.. gambo ni adalah dari Beautifulnara.. aku amik kat situ.. 

Selamat Pengantin Baru... 

6 comments:

::Mamalyna:: said...

wei.. pulang semua tiara, rantai, baju.. last2 tinggal pepet jer, hehehhe

Echa said...

erkkkkk... hahahahahhaha... siot ko ije..

iera me casa........ said...

cantek ke??

tak bekenan betul iera ngn rantai tu
cam nak kasi owang mati sajo.. hahahaha...

{ e'mie } said...

tak sesuai ler rantai tu ngan tulang kering dier tuh..macam nak patah ajer aku tengok...aduhaiiiii

.:fyzz:. said...

emm aku rasa singkat sagt ken dia pkai tuh..alaaa..org melayu tak wat style minah salleh lak...

Jieda said...

gaun ni ke yang nak ditayangkan kat muzium tu?