Wednesday, September 28, 2011

Baju Baru.. :p

Memang nak tayang muka sendiri aje ni ha... 
Takde niat lain.. kecuali menayang muka sendiri.. :p

Dah baper hari tak apdet blog kan.. 
PEMALAS.. 
Tapi asik la masuk akaun nuff.. tengok amaun.. 
bila tak bertambah.. mula nak salahkan nuff.. 
Pilih kasih.. hahahahahha.. 
Nak tayang baju ni je haaaa.. ehehehehehe.. 
Lawo tak.. 
Aku kena letak dua gambo.. 
Satu di sebalik langsir.. satu lagi.. di sebalik pintu.. 

Takut orang tak pasan.. mana langsir.. mana aku... siot kan.. 
hehehehehehe.. 

Aku memang suka beli online aje kan.. 
Ni aku beli tru FB.. 
Member aku gak punyaaaa... 

Pn. Midot nama dia.. heehehhee... 
Kalau kat Fb.. dia guna Norhamidah Abdul Aziz...

Kalau nak pegi blog pun mulehhh...

Bukan baju muslimah je... 
Memacam ada wei.. inner.. cloth diaper pun ada jugekkkk... 

Jubah aku beli ni aku cam kain lycra kot nama dia.. 
sejuk je wei.. tak panas.. 
Yg aku suka sbb dia berpoket.. dan sesuai tuk bfeed bb.. 
Sbb baju tu ada butang.. :)

berkenan pegi la kat blog atau FB tuan punya kedai tu.. hehehehe.. 

Aku pomot takde diskaun tau.. aku pomot lepas aku bayar dan terima baju pun. hehehe

1 comment:

Zafrah Collection said...

apsal aku bleh tak perasan msg ko ni..aduhlah..tq2 cha...