Wednesday, September 21, 2011

Jamuan Hari Raya UTeM

Cuti lama aritu.. blog pun cuti... :)

Tak berapa nak rajin apdet blog dah... 
Meh kita cite sal semalam nye program... 

Semalam adalah Hari makan makan... 
Jamuan Hari Raya Universiti.

Tema opis tahun ni adalah tema Negeri Kelantan.. 
Setiap ptj.. tema negeri lain lain... 
Jadinya.. menu kita semale.. adolah.. Nasi Kerabu..
Sedap betul weiiii.. sbb tukang masak tu adalah orang pure kelate.. 
Tempah jeee. eheehhehe
Sekarang makin gemuk.. makin bulat.. makin berisi.. 
Tak yah ada yg tanya mengandung lagi keeeee.. :)
Idung kembang.. muka bulat tu memang macam orang tengah tunggu ari kan aku?? 
Hahahaahhha.. 

Tidak.. saya tidak mengandung.. 
Masih belum mengandung lagi.. :p
Ngape aku duduk atas kusi?? 
Sbb aku VVIP.. hahahhaha
Semalam kemain banyak makanan weiiiii.. 
Ada coconut shake... 
Ada ayam panggang.. 
Yg takde gambo.. Ada
-sate
-sup tulang
-nasi ambeng
-nasi briyani
-kepok lekor
-asam pedas
-lemang / rendang

eh.. banyak  lagi la wei.. tak ingat aku.. 
memang banyakkkkkkkkkkkkk.
Air sahaja berpuluh jenis... 

Kenyanggggg semalam makan... 
Alhamdulillah... :)

1 comment:

umilia said...

aku tgk senarai mknn ko je da knyg wei.heheheh..