Wednesday, September 14, 2011

Alhamdulillah...Hasil buat masa sekarang.

Alhamdulillah.. syukur laaaa... 
Stok susu Nea masih terkawal.. 
Harapnya boleh bertahan sampai Nea at least umo 6 bulan ke atas.. 

Kalau dapat lagi lama... lagiiiiii bagussssss... :)
Lepas raya ni.. stok perahan kat opis.. bertambah.. 
Yelah.. dah tak pose kan.. 
Dah melantak banyak.. tak pandai nak pam buat stok? :p
Hehehehehe.. 
Ni adalah hasil perahan semalam.. 
3 kali dalam waktu bekerja.. 

Biasanya memang aku akan pam kul 10 pg lebih... kul 3 ptg... ngan ptg sblom balik.. 
kalau aku datang awal keje.. aku akan pam awal sket la.. kiranya 4 kali tuk waktu bekerja tu.. 
dapat la 4 bekas tu.. 
Walaupun bagi orang lain sket je susu tu.. tapi aku suka sangat dah.. 
Syukur sangat la.. rezeki anak aku yg kedua ni.. 

Nea pun kuat betul minum susu.. sehari 3/4 botol penuh tu memang habis laaaa.. 
tu aku kena buat stok banyak banyak... risau jugak kan.. 
Hopefully seme pun ok.. :)

3 comments:

eima said...

alhamdulillah..aku pun kena bersemangat cam ko gak ni ...

umilia said...

insyaAllah..niat kite baik msti Allah tolong n pemudahkan..caiyok2..

Nana said...

adehh rindu plak rasanya aku nak memerah