Thursday, September 8, 2011

Cantik Dan Sedap!

Salunya puji kuih buatan sendiri kan.. 
Tapi dah takde kuih buatan sendiri.. 
Semuanya pun buatan orang je.. :p

Aku memang penggemar coklat.. 
Baik roti.. kek.. apa pun mende yg berasaskan coklat.. 
Aku sukeeeeee.. :)

Jadinya kuih raya hasil belian kak aku ni.. 
Memang aku habiskan.. 




Cantik kan wei?? kemassss je dia buat tu.. 
Camne ek nak buat kuih jalur camni.. ada acuan ke.. tapi camne plak nak buat belang tu??
Ada sesape yg pandai buat ke kuih ni.. 
Aku pandai order jeeeeee.. :p

5 comments:

Reflisia said...

ermmm memang sedap!

*Miss Geli^ said...

aku pun ada beli..sedap

atty's said...

nengok pun udah terliur..

..nOj.. said...

wei kuih ni mmg sedap gile la kan. kuih turki ni. aku dah bertaun carik nama n resepi kuih ni. baru taun ni aku tau nama dia. eh tp skang dah lupa plak. sedap kan. aku ade bli taun ni. bli kt pasaraya je. tp tak sedap sgt. ko tau2 jela kuih buatan kilang ni rase camne kan. tp boleh la nak ilangkan teringin

{ e'mie } said...

oit...kat mana jual..aku nak jugak...