Tuesday, September 6, 2011

Raya 2011

Setelah sekian lama tak apdet blog... 

Start keje ari Jumaat lepas... Ahad pun keje... 
Sibuk ngan pendaftaran student baru.. 

Jadinya harini baru la sempat nak aplod gambar raya aritu... 
Tahun ni takde la beraya sakan pun.. 
Cuma tahun ni raya seronok sket.. sbb ada dua orang anak kan.. :)

Aqeef pun dah besar sket.. dah pandai beraya... 
Tahun ni tema adalah itam grey kot.. 
Itu pun kain baju ela kami anak beranak ni disponsor family mertua.. 
Asalnya tuk majlis kawen adik ipar aritu.. tapi dah tak sempat nak tempah.. 
Jadinya kita buat ajelah baju rayaaa.. save bajetttt.. hahahahahha.. 
Aku cuma beli gaun nea je aritu.. itupun lepas less.. dapat la RM20.. 
Anakku nye gaun.. jimaattttt.. :p

Meh jamu mata ngan gambo aku di pagi raya.. :)

Haru biru nak bergambar sefamily masa ni.. hehehhe.. 
Ni lepas semayang raya.. ke rumah mertua dulu.. 
Walaupun dekat... memang lagi haru biru.. 
Sekejap sana.. sekejap sini... pastu sana balik.. pastu sini balik.. 
Sampai malam camtu. hahahahaha 


Ni plak gambar beraya kat rumah mak... :)
Meriah sket.. sbb along seme pun raya Melaka dulu...  
Barulah rasanya ada gambar family yg ok sket.. 
Itu pun ntah apa kena.. tangan si abg sibuk sangat nak ke bahu babah dia.. 
lantakkan.. janji dia diam.. :p 
Ni gambar kami 4 beradik...  

Gambar Aqeef ngan sepupu dia.. adik dia.. kemain posing lagi.. 
Sorang lagi sepupu ntah apa kena.. 
Angin lintang datang... tak nak bergambar.. rugiiii. hahahahahha.. 

Alhamdulillah.. tahun ni banyak jugak berjalan raya... 
Sempat jugak la g rumah sedare mara yg jarang pegi tu.. 

Eh.. orang puasa sebulannnn.. penuhhhhh.. 
Jadinya mood raya haruslah lamaa.. sebulan jugak.. hahahahaahhah

4 comments:

nurayunni said...

cantik!slmt ari raye..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat ari raya..
manyak tak aqeef dpt angpow??.. ;-p

Ena said...

selamat hari raya...

ramai2 best kan.. :)

..nOj.. said...

tergelak aku tgk tgn banglong tu wei. kemain panjang jadiknye. hihih

eh skali tgk banglong pakai beg tu, rase cam org nk pg mekah plak dah