Wednesday, September 7, 2011

Celebrate 4th Birthday Aqeef

ok.. 

Beberapa hari sblom sambut raya..
kitaorang celebrate beseday Aqeef... 

27hb malam tu... berbuka ramai ramai dan ptong kek terus... 
Takde siapa pun  jemputannya sangat... hanya family aku.. dan family mertua.. :)

Cam biasa.. kek aku beli tru online je.... 
Nanti aku bagi link yeeeee... :)

Aku order kek choc moist heaven edible image.. 
Thomas.. 1kg.. 
Dan.. tidak dilupakan cup cakes red velvet
tuk anniversary aku yg ke 5.. :p
Nak jugak tuuuu.. 
Menu utama adalah bihun goreng.. 
Mudah.. dan sedap.. habis licin. :p
Ada apam polkadot.. 
Ni adik aku yg order kat kawan dia.. 
Sedap gak..
Dah pree kan.. orang blanje.. sedap je.. hehehe
Ada tembikai
Ada Murtabak.. 
Ada roti John.. 
Alhamdulillah.. habis.. dan seme pun kenyang.. :)
Dan paling penting.. 
Ini budak.. sangat sangat happy.. 
Hadiah kebanyakkan dah dapat awal.. 
kebanyakkannya barang thomas jeeee... 
Minat thomas la plakkkkk.. :)
Tu sandang beg maklong bagi.. boleh buat isi pampers ngan barang adik yee.
Nak buat isi duit raya.. beso sangat plak.. :p
Ok.. kalau kepada warga MELAKA sahaja... 
kalau berminat nak order cakes.. cup cakes ke.. apa ke.. 
boleh order kat situuuu.. 
ada blog.. FB dia sama.. tulips oven gak.. 
Sedap kek dia... puas ati.. Cup cakes red velvet dia pun sodappppp.. 
sbb pe tuk warga Melaka sahaja... sbb dia self pickup... dia kat Bachang.. 
Taman Rumpun Bahagia kat ngan Tesco tu.. 
Sekianla sambutan beseday tuk tahun ni... tunggu tahun depan plak.. hehehehe... 

1 comment:

Ahkak Geli said...

happy besday aqeef!