Thursday, September 22, 2011

Meniarap @ 3 bulan ++

Alhamdulillah.. 

17 Sept aritu.. genap la Nea 4 bulan.. 
Sekejap je masa berlalu kan... 
Tak sedar.. tup tup dah masuk 4 bulan.. 
Tak lama lagi dah nak sekolah dah anak aku.. :p

Perkembangan Nea skang... 
Dia dah pandai meniarap.. 
Lantak la kalau ada yg cakap.. kecoh laaa luuuu.. 
Anak gwa dah pandai main ipad dah.. 
Eh.. ada aku kesah?? hahahahhaa.. 
Anak aku.. aku punya pasal la nak citer.. 
Eh.. sangat emosi di sini.. :p
Maafkan saya.. 
Arini ujan... g keje dalam keadaan ujan memang la geram jeeeee.. 
Kan elok dalam keadaan ujan.. kita tido kat umah je.. :)

Ok.. sambung citer Nea.. 

Percubaan Pertama...
Terlentang semula.. 
MISI GAGAL!
Percubaan Kedua
Hampir Berjaya... 
Tangan plak tak lepas.. 
Orang tua tua cakap.. jangan dibantu.. 
Biar dia buat sendiri.. 
Nanti dah beso pun asik minta dibantu.. 
Ishhh.. kesian aku wei... :(
Dannnnn.. 
MISI BERJAYA!
Eh.. tak boleh lama... 
Penat wei.. heheheheheheh
Alhamdulillahhhh.. 
Skang Nea dah advancedddddd.. heehehhehe... 

Cuma dia selesema aje lah skang ni... 
Dari haritu lagi.. on off je.. 
Dah abg selsema.. berjangkit dah.. 

Cepat sembuh.. cepat besar yeeeee... 
Abang tak sabar nak ajak main bola sepak ngan traktor dah tu.. :)

3 comments:

nurayunni said...

cayok2!cooomell....suka tgok..:)

::Mamalyna:: said...

kemain dobok anak ko... geram nak cubit!

~aSHa~ said...

dah besar dah nea