Wednesday, October 5, 2011

Anaks

Dah lama tak citer sal anaks... 
Sbb lebih dari sorang.. jadi tambah S di belakang.. :p

Ok.. Alhamdulillah..
Anaks saya  sehat... 
Cuma biasalah.. selsema batuk tu.. memang dah penyakit yang sentiasa datang dan pergi. hehe.. 

Nea 17 Okt ni.. genap 5 bulan.. 
Cepat sangat rasanya masa berlalu.. dah pun nak makan.. :p
Bulan depan dah boleh makan kan?? hehehehe

Dia pandai membebel dah.. 
Dah advanced meniarap.. 
dan dah mula nak ke depan.. 
Ke belakang tak pandai.. 
Kiranya tak pandai reverse.. 
Terus masuk gear 1 dan jalan.. :p

Berat dia untuk 4 bulan ni tak tau... 
Sbb takde timbang pun.. 
Insyaallah.. tuk imunisasi 5 bulan nanti.. 
G cucuk dan timbang terus... 

Ni gambar Nea... 

Ni plak citer abang.. Aqeef
Dah pun 4 tahun 2 bulan.. 
Alhamdulillah.. sehatttttt.. 
Banyak mulut sangat la skang ni.. 
Ishhhhhhhh.. pantas bergerak ok.. hahahaha
Rajinnnnnnnnnnnnnnnn..kan?
Sekejap je.. :p
Pastu lebih nak main air.. 
Moga anaks saya sihat walafiat sentiasa.. 
Dilindungi Allah.. 
Aminnnnn..
Dah nak sama besar dah tengok.. hahahahahha.. 
Takpelah.. janji sehat kan... 

2 comments:

...sWeeT uMi... said...

alahai comei nye dia senyum,terus fall in love ekekekeke....amin mudah-mudahan sihat sentiasa...(^__^)

eima said...

adek lai besar dr abg....