Thursday, October 20, 2011

Mini Choc Moist Cake

Aku mengaku laaaaa.. 

Aku memang suka beli barang on9... 

Termasuk makanan.. :)

Baru baru ni.. aku beli mini choc moist cake... 
Delivery terus dari Putrajaya...

Eh.. nape tak boleh pos plak... 
Dun wori.. 
Alhamdulillah.. sampai selamat dengan jayanya.. 
Ok kan? tak comot kan.. heheheheheh.. 
Bawah ni isi dalam dia... 
Eksited gile nak rasa... 
Sbb tengok coklat cair tu.. hehehehehhee... 
Aku memang penggemar cekelat.. 
Sekian.. :)
Ok.. Ikhlas cakap... 
SEDAP... aku sukaaaaaaaa... 

Korang nak rasa.. tempah la... memacam lagi rasanya dia buat... 
Aku tempah pada Anum n Joi.. 
ni blog ANUM 

Ada FB jugak... 
korang cari je.. Robitah Hanum / Azizul Hakim 

Skang ni seme member pun berniaga... 
Seronok tengok... 
Nanti neks entry aku buat satu entry dan bagi link kengkawan aku yg buat bisnes ye... 
Share kat sini... korang pun boleh membeli juga... dan merasa.... 


7 comments:

iera me casa........ said...

sedap nyaaa.. berapa harga ni ye termasuk pos.. nak jugak iera nak rasa ni.. hehehe

::Mamalyna:: said...

tadi ada jual.. tp tak sempat nak beli.. leh terlupa gitu...heh

Echa said...

iera...

satu box tu rm7... boleh trus tanya dengan tokey kedai... sedap..

Echa said...

mamalyna..

rugi la ko.. hehehehee

Mama AqiL said...

alhamdullilah...selamat jugak sampai ke melaka our product...ingat kan sampai dlm keadaan hancur lebur.. thanks to en. posmen coz deliver dengan jayanye...and thanks pada ecah tukang beli mini choc moist cake nie. mmg nampak cam mustahil je kan..but...nak seribu daya..taknak...air liur meleleh ar beb..hihihi.

Echa said...

mama aqil..

cemerlang sampai wei... mekasih sudi pos ke melaka.. hahahahaha.. pasni ble buat delivery dah tau... bungkus sama cam ritu.. konfirm selamat sampai.. hehehehe

...sWeeT uMi... said...

sgt-sgt teringin nak rase kek ini...tgk cam lembut and moist je...(^__^)