Friday, October 7, 2011

Bajet 2012 / Belanjawan 2012

Salam pagi Jumaat... 

Buat pertama kalinya... seronok dan excited tunggu hari Jumaat
bukan sebab esok adalah hari cuti.. hehehehehe

Seronok sangat ni.. bukan nya apa.. 
Menunggu kalau kalau ada berita baik untuk kakitangan kerajaan / penjawat awam.. 
dan rakyat Malaysia juga... 

Yelah.. katanya rakyat didahulukan... 
Terima kasih in advanced... :)

Tapi biasanya kalau ada berita baik tuk penjawat awam pun.. 
Masa dah nak petang sepie... 
Dengar dalam kete ajelah nampaknya.. 
Kalau tak pun.. tunggu ajelah mana mana sumber.. 
Mesti ada kat FB.. blog dan sbgnya.. :)

Eh.. jangan kata aku je tunggu.. 
Ramai lagi menunggu hari ni.. 
Peniaga pun dah siap sedia dengan marker.. kertas tu.. 
Nak terus ubah harga barang.. 
Agaknya.. :p

Tunggu ajelah petang ni ... 

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

ye ye...bajet untuk rakyat...huhuhu...

Nana said...

aku numpang gumbira klw ada naik gaji hehe bole numpang senang

Lelaki Ini said...

seronok2!
tggu la ptg karang!

eima said...

tak sabo ni

Ya ALya said...

marila kita tunggggguuuu.....

atty's said...

sama2 kita tunggu ..

..nOj.. said...

abes la naik rege cis. camne ni. nk kekalkan rege ciskek ke camne wei. hehhe