Wednesday, October 5, 2011

Ice Room

Ni adalah gambar lamaaaaaaa... 

Sangat sangat lamaa.... sebelum puasa kot... 
Tapi sbb baru terperasan gambar ni dalam hp..

Kami g makan eskerim.. :P
ITu je pun nak citer.. 
Setakat eskerim pun nak citer.. 
Eh.. mana tau.. zaman anak anak cucu nanti eskerim camni takde lagi.. 
Masa tu la anak cucu seme nak tengok apa nenek makan masa muda dulu.. 
Hahahahahahhah.. :)
 
 
Masa ni anak bujang tido tak hengat.. jadi aman sket.. hahaahhaa..
Anak dara plak di pangkuan.. ok la tu kan.. :) 
 Ala.. kitaorang makan kat ice room je weh.. bukan kat oversea pun.. 
Hehehehhe.. 
Masa ni kat senawang.. 
Yg dalam cawan tu.. soya ngan jeli bijik tu.. sedap gak.. 
Merata dah kan ice room ni.. 
Tapi yg pasti kat Melaka takde lagi.. 
Hehehehee..

4 comments:

Nana said...

tu dia...kena plak time panas2 mgm heaven
aku xpernah mkn sini lg hee

...sWeeT uMi... said...

best kan ice cream kat situ hehheee.......umi pun pernah mkn tapi kat bangi ekekekee(",)

eima said...

slim nye ... hehehe

~aSHa~ said...

dah minum ais ke??? ehehhee