Thursday, October 13, 2011

Rupa Mi Lidi

Ok... 

Ini lah rupanya Mi Lidi yang aku sebut sebut tu... 
Tak tau la korang seme panggil apa.. 

Aku panggil Mi Lidi sbb nama kat bungkusan tu Mi Lidi.. :)
Cam batang batang lidi tu rupa dia.. 
Lebih kurang spagetthi la kot.. 
 Insyaallah.. halal.. hehehee
Korang panggil lain ek nama mi ni.... 
Kalau ada resepi lagi bes boleh buat ngan mi lidi ni.. boleh la share... :)

6 comments:

*Miss Geli^ said...

a ah..itu dia mi lidi..

tapi mi lidi yang aku selalu beli, brand lain..
aku cari kat putrajaya ni takde pulak mee lidi..

kat pekan banyak

Nana said...

nak masak apa ek mee ni?mcm xpenah makan je

...sWeeT uMi... said...

tak pernah lak jumpe mee lidi ni...cam tu yeh rupe nye...hehehe

Echa said...

ms geli..

aku ni pun kebetulan member aku beli.. sedekah kat aku dua pek.. dapat la merasa ni ha.. hehehe

Echa said...

nana..

aku buat sup cam kat bawah tu.. tapi ms geli cakap.. goreng pun sodap...try la.. cari kat kedai kecik kecik.. pasaraya takde rasanya.. hehehee

Echa said...

sweet umi..

cam spageti la... tapi ni spageti kampung nye.. ehehehehe