Thursday, October 13, 2011

Mi Lidi

Korang penah makan Mi Lidi tak? :)

Aku tak penah sblom ni.. 
Ni baru aku makan.. dan baru jumpa.. :p

Orang kata Mi Lidi ni sedap kalau buat sup je.. 
Goreng goreng.. kari ke.. tak sedap sangat... 

Kalau aku la... jenis yang tak rajin ni.. 
Memang buat sehabis ringkas la.. 
Malas nak pening pening masa ala chef seme.. 
Campak je.. senang.. siap.. boleh makan cepat :p

Bawang putih.. merah.. halia sket
Letak la sayur apa yg korang nak letak.. 
Cam aku ada sawi ngan carrot je.. 
Pun bolehhh..  
Mi Lidi kena ada taw.. hehehehe.. 
Ni selepas direbus..  
Tambah la sket daging.. ayam.. fishball.. fishcake  
Masak ikut suka... 
Tarraaaa.. siap untuk dimakan.. sedap jugak tau Mi Lidi ni.. 
Tak kembang cam mi biasa.. 

12 comments:

::Mamalyna:: said...

ce tunjuk mi lidi yang tak direbus lagik...

*Miss Geli^ said...

mi lidir ni orang pnaggil mee telur jugak kan?

yang keras keras tu kan?

ekseli kalu wat meegoreng pun sedap...try lah

MRS. K said...

tak penah makan lah

Echa said...

mamalyna..

jap g aku tunjuk gambo dia ek..

Echa said...

ms geli..

ye kot wei... sedap yeee.. aku tak penah terai.. nanti aku terai goreng plak.. ada seplastik lagi tu..

Echa said...

mrs k... try l aaa... sedapppp

.:fyzz:. said...

mee lidi cam mee sanggul tuh ke wey..?

Nana said...

owh aku xbaca kt bawa tros komen yg aras hehe
xpenah makan plak mee ni

...sWeeT uMi... said...

bile tgk gmbr nmpk cam mee spageti tu....lain ek rase dia ngan spagetti huhuhuhu

Echa said...

pijot..

tu kat atas tu gambo mi lidi ha...

Echa said...

nana... ko try la makan.. hehehehe.. sedap gak wei..

Echa said...

sweet umi...

rupanya macam sama.. lebih kurang je.. rebus jugak kan..

cuma spageti tu.. cam liat sket.. hehehe.. mi ni cam mi kuning tu.. cuma dia tak kembang kalau rendam lelama cam mi kuning tu.. hehehe