Friday, June 3, 2011

Salam JUmaat

Setelah beberapa hari blogspot ni buat hal... tak boleh nak aplod gambar... 

tak tau la kalau berukband kat rumah ni yg bermasalah... kemain lambat... 

Hari Jumaat harini... genap umur Nur Ain Hanania 16 hari..

 Say Hello kepada Makcik Nora... nak tengok Nur Ain Hanania dalam keadaan mata terbuka kan.. 
Puas betul nak amik gambo dia bukak mata... dah kata siang memang dia tidoooo manjangggg... 

Tengah malam sampai ke subuh dia berjaga...ok la tu... :p
Alhamdulillah... Nur Ain Hanania sehat walafiat... dan semakin membesar di depan mata.. 
Seronok rasanya... 
Tak sabar nak tunggu dia berjalan.. hehehehehe

eh.. salah.. tak sabar nak berjalan bila dah habis pantang.. hahahahhahaha... 
Tetiba.. :)

6 comments:

*Miss Geli^ said...

ala ala ala tomey nye sayang anti ni...

wahh....mata itam pun besar..

ishh..geram aku nak gigit pipi gebu dia...

haa..dah tengok dia bukak mata..bole tak ko letak vidio aku nak dengar dia menangis plak??


eh, nanti kan, kalu aku jumpa dia, aku nak gomol sampai dia menangis bole? nak gigit gigit jugak..bole eh, bole eh?/ geram!

Ieda Al-Habsyi said...

comeiiiiiiii cam jepun! :)

hajar said...

cutenyer diaa.... :)

eima said...

sgt montel ..huhuh
bulat nye pipi

..nOj.. said...

ala cayang cayang. tomel nye dia. mmg mcm jepun la rupe dia ni. pp tembam. meh nak cubit sket

::Mamalyna:: said...

tomeyyy...pp tue geram mau cubit!