Friday, June 24, 2011

Nur Ain Hanania in Action






Salam semua... 

Harini 24hb Jun 2011... Gembira nampaknya budak tecit ni kan... 

Ibu lebih gembira pada zahirnya... harini adalah Jcard Day Jusco Bandaraya Melaka.. :p

Tapi pada batinnya... tak berapa nak happy... tak pegi punggg.. hahahahah.. 

Dan sebenarnya lebih happy bila tinggal 5 hari lagi nak berpantang.. 

Lepas ni boleh la pulun memacam.. tapi kalau nak ikut jadi badan cam Rozita Che Wan.. katanya jangan makan kekacang dulu buat masa ni... *eh... dia kongsi petua lepas pantang tau.. hahahaha.. dia sms.. :p

Hujung bulan Julai dah nak puasa dah kan... sekejap je.. 
Ishhhhh.. takde pengalaman lagi nak perah susu dalam bulan pose ni... 
Dulu masa Aqeef.. tak merasa sangat.. sbb campur susu dulu... 

Eh.. yang kali ni pun bukan fully BF sangat... 
Masa awal bersalin aritu.. susu tak keluar lagi.. so, memang ada bagi susu lembu sket... 

Lepas baper hari tu.. baru susu keluar.. dan BF sampai skang ni.. Alhamdulillah.. 
Stok pun dah ada dalam freezer tu.. tapi rasanya kena buat lagi.. 

Sbb dalam umur sebulan lebih skang ni... Nur Ain Hanania minum banyak jugak.. 
Ada yg direct BF.. ada yang minum guna botol.. 
Sbbnya.. time patutnya menyusu dia tido... so, aku pam.. 
yg susu pam tu.. dalam 6oz jugak.. 

Dan berat Nur Ain Hanania sekarang.. 4kg... 
Alhamdulillah.. sihat dia... 

Harapnya kali ni dapat la BF dia lama sikit... lebih dari abang dia dulu... 

Abang dia plak... dalam usia 4 tahun ni masih minum susu Sustagen tu... 
Minum dalam cawan dah... 
Alhamdulillah jugak... aku tak kisah dia nak minum susu sampai baper tahun pun... 

Janji tumbesaran dia ok... 
Lagipun babah dia pun menyusu jugak lagi apaaaaaa .. hahahaha... 
Babah dia minum susu Nespray.. dari kecik.. sampai skang ni.. 
Untuk tulang dan gg yang kuat.. hahahahhaha... 

4 comments:

eima said...

comey nye.. bambam ....

aLoNg@Na said...

sgt chumel ini budak!!...tembun lak tu...

♥MiZz-siHa♥ said...

ala comey nye...

deela~ said...

eh anak sy nama hanania gak tp dia boy.

tgk muka ain hanania cam lebih kurang jer ngan fahiim hanania hehehe =)