Monday, June 20, 2011

Alhamdulillah.. Rezeki

Dah baper hari lepas dapat parcel... 
Dari aunty Elaine... :)

Ada baju baju yg super duper cute ni.. 
Syukur Alhamdulillah... 

Kecik tapak tangan... raga beso saya tadahkan.. heheeh
Pagi ni tadi.. telah saya pakaikan Nur Ain Hanania dengan romper NB.. 
Memang muat muat dia je.. 
Rasanya bulan depan dah sendat dah tu.. 

Badan Nur Ain Hanania.. berisi sket... hehehehe




Kepada Aunty Elaine... 
Terima kasih banyak banyak.... sukaaa sangat... 

Kat bawah ni baju baju 'sponsor / hadiah' untuk Nur Ain Hanania.. 
Dari keluarga... dan kawan kawan.. 
Seme pun tak pakai lagi... basuh pun blom.. hehehe
Seme ni boleh buat raya kan.. kan.. kan.. 
Alhamdulillah.. murah rezeki Nur Ain Hanania... 
Setakat ni... blom merasa lagi ibu ngan babah ni nak beli baju dia.. :p

Apa pun.. terima kasih sangat kepada semua yang berbesar hati dan murah hati... 
segan rasanya bila asik menerima ni... tq yeee... 

Oh yeee... Nur Ain Hanania harini genap 35 hari... dia kirim salam kat semua.. :)
Muhammad Aqeef Haiqal pun kirim salam.. dia g skolah harini.. hehehehhe.. 


8 comments:

cikmOt said...

wehh...tak sempat raya baju tu seme...nengok gaya ni...hehehe, so yang mana leh pakai, baik pakai skang...kang takut tak muat jek... :P

eima said...

tajam dagu...comey....

Noli said...

wahh..comey2 sume yerr..geram tgk..hehe

..nOj.. said...

kemain seronok la weh tgk baju2 anak dara. kemain beropol sane sini

♥MiZz-siHa♥ said...

xpayah beli bj raye dah kan...dpt bnyk collection bj raye dah..

*Miss Geli^ said...

gelap anak kau pakai baju gelap tu..hahaha

tu la, tak tengok lagi alya pakai baju hok cekelat tu..alya dah sawo matang, baju tu pun gelap, tenggelam terus!! hahahahha

~aSHa~ said...

bestnye ramai kawan yg mengingati..aku tak pernah dpt kiriman parcel pun dari kawan2 jauh....uhuhuhuhuhu walau dah masuk ketiga dah ni..

tahniah hanania...

.:fyzz:. said...

rejeki2..

nia dh 35 hari..cpt2 besar yer nak..nnti leh teman ibu suping..ehehh