Saturday, June 25, 2011

SEPAH Maharaja Lawak 2011

oyeeeehhhh... 

Semalam dah berakhir dah Maharaja Lawak 2011 ni kan.. 

Senang ati dah kalau nak potong Mustika tu.. hehehehehe.. 

Tahniah pada kumpulan SEPAH.. korang memang lawak gileeeeee... 

BAEKKK PUNYEERRRRR.... :)

Tahniah jugak pada JOZAN.. NABIL... ngan JAMBU... 

Aku sebenarnya.. kalau ikutkan lebih suka pada JOZAN... 

Tapi ntah pesal persembahan pertama derang semalam.. buat aku sakit ati je. hahahaha.. 

Tak kelakar pun okkkk... tapi persembahan muzikal JOZAN memang TERBAEKKKKK di abad ini.. hahahhaah.. tetiba... 

Apa pun... SEPAH memang konsisten lawak dia sepanjang minggu kan.. 

Takkisah la... walaupun siapa yang menang... tahniah.. aku tak dapat pape pun.. 

Cuma aku happy la kalau tengok Maharaja Lawak ni... memang boleh ilang stress...
Boleh buat putus urat gelak aku... heheheh

Apa pun.. Maharaja Lawak memang terbaekkk la... 

Eh.. Jangan lupa plak tengok final Imam Muda nanti... :)

1 comment:

NenekPenne said...

suib tu pendek ker atau budak lagi 2 orang tu memang tinggi?

tapi mamat yang jadi ustazah tu terbaekkk laaaaaa

malam masa final tu rasanya dia mcm tak sihat..nampak nau muka demam...
tapi berbaloi la demam2 pun boleh buat persembahan....tu baru profesional namanya...