Monday, June 27, 2011

Salam Isnin...

Salam Isnin... 

Ramai kengkawan dah potong MUSTIKA ke?? hehehehe

Kalau sabtu aritu ASTRO bizi sbb ramai yang las minit nak tambah channel MUSTIKA... 

Harini rasanya ASTRO bizi jugak.. sbb rasanya ada yg nak menunggu tuk potong channel MUSTIKA tu balik.. hehehehhee... aku di antaranya... 

Yelah.. Maharaja Lawak pun dah selesai... tapi boleh jugak kalau kita tengok ulangan ulangan tu kan? ada lagi ke? 

ehh... tak sabarnya nak tunggu bis pantang ni... :p

Nak pegi soping baju raya... nak pegi beli barang time bulan pose.. mesti malas gile.. lagipun lepas ni payah dah nak kuar sefamily... payah bila nak dipikirkan kuar ngan anak anak je... oooooo... tak la kot... dengan yg kecik... yang abg lagi... OMG laaa. heehehehe

Selamat Hari Isnin dan Selamat Bekerja yeeeee.. 

4 comments:

eima said...

kejap je nk abis dah pantang ....

..nOj.. said...

mcm mengata aku je tu wei. hahaha.
wei tp ulangan balik2 ktn, pastu jb. bile ulangan yg lain nye. aku nk tgk dr gelanggang 1 tu

♥MiZz-siHa♥ said...

nak tgk lg la ulangan final nie..ari tu tgk mcm xdgr sgt..coz rmai..hehe..bdk2 bising..keke

cikmOt said...

aku dah potong dah...ulangan nengok kat youtube jek..s.eme aku dah donload...

tak sabar tunggu sogoK sale...suping time...