Wednesday, June 22, 2011

Walaupun tak melimpah.. tp syukur...



Sekarang ni hasil mengepam aku... tak banyak mana pun... 
Sekali pam dapat dalam 3oz tuk buat stok... 

Baru ada 10 botol dalam freezer tu... 
Ntah nape tak banyak buat stok.. 
Risau jugak ni... bulan depan nak naik keje dah.... 
Takut tak cukup... 

Walaupun sekali pam dapat dalam 3oz.. 
Tapi syukur la... ada jugak susu badan tuk budak tecik tu.. 

Kalau cam nak lebih sket... 
kena pam masa tengok Maharaja Lawak.. ataupun ulangan Maharaja Lawak... 
Insyaallah banyak sket... dapat la dekat 4oz tu... :)
Betul wei.. try la.. hehehehe

Ni tips tuk orang yg tak banyak sangat susu cam aku la.. 
Kalau yg susu melimpah.. stok penuh satu peti ais tu.. tak yah la.. 
Takut nanti sebesen plak susu nanti.. hehehehe.. 
Aku gurau... :p

Oh yeee.. seminggu lagi genap la 44 hari berpantang...
dan dalam 3 minggu lebih lagi aku naik la keje balik... 
sekejap je masa berlalu... rasanya baru je isi borang cuti kat opis aritu.. 
Ni dah kena naik keje balik... 

Malasssssssssssssssssssss..

6 comments:

*Miss Geli^ said...

memula memang gitu kot..aku pun gitu jugak sikit dulu..nanti nanti, melimpah ruah wei

syukur rejeki tuhan bagi kan?

..nOj.. said...

patut la bile aku tnye 'ko bile abes pantang' dia terus senyap. rupenye dia dah tulis kt sini. hihih

rezeki anak wei. walaupun org nmpk sikit, tp cukup tuk bekalan anak. alhamdulillah

.:fyzz:. said...

supply sama ngan demand ...dun wori chah..

~aSHa~ said...

insyaAllah usaha tangga kejayaan...dimana ada kemahuan di situ ada jalan...

Nana said...

chaiyok2....heheh
tekenang...time aktif mengepam dlu

eima said...

ni pembakar semangat lagi nih .. usaha2 kak ...