Wednesday, June 29, 2011

Kemuskilan...44 Hari Berpantang..

Alhamdulillah.. 

Genap 44 hari dah umur Nur Ain Hanania harini... sekejapan je... 

Dalam baper hari lagi.. aku plak naik keje... adoihaiiii... malasnya wei... 

Dah lama lama cuti ni.. walaupun lebih banyak aktiviti tengah pagi buta dan tengah malam dengan Nur Ain Hanania.... tapi seronok rasanya... 

Lepas ni rasanya bermula lah episod 'drama' di rumah sendiri plak... dengan anak anak... 

Harapnya ok la semua... harap semua terkawal... emosi terkawal... suara pun boleh dikawal.. :p

eh... ada yang tau tak.. kenapa 44 hari yeee... bukan 34 hari.. bukan 54 hari... 

Sape boleh huraikan kemuskilan aku ni... 

10 comments:

*Miss Geli^ said...

wah...dah 44 hari..

da bole bersenggama ni...opsss

Ena said...

yg sebenarnya 40 hari je... tp naper ntah di tambah dijadikan 44 hari tu lupa plak citernye..

eima said...

cik geli ... 100 hari okess...


tatau la nape 44....

Ieda Al-Habsyi said...

haah, nape ek 44? macam pocong kembali pon 44 hari, tak tau pasei pe

~aSHa~ said...

yg ikut islam 40 hari...44 tu melayu punye

fa-rho-ha-alif-nun said...

eh nama anak akak nur ain hanania ek? kita ada kawan nama nur ain hanina. mcm dekat2 kan? hehe

Farra Dhelina said...

skejap nya dh hbs pantang? best kann..

a'a la..knp ek 44hr?? hehe..

mahadir said...

itu kiranya sepurnama la tu...
44 hari...

Oh My Journal said...

simpang malaikat pun 44 kannn??? tak pahammm....

armouris said...

lagi info tentang berpantang di SIHAT SELALU - Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang Dengan Tungku Elektrik