Wednesday, June 8, 2011

22 hari berpantang...

22 hari aku berpantang.. bermakna Nur Ain Hanania pun dah berumur 22 hari harini.... 

Dia sehat... Alhamdulillah.. Aku pun sehat kemain lagi skang ni.. hahhaahhaha.. SEHAT yeeeee.. 

Berat Nur Ain Hanania dua hari lepas adalah 3.78kg... masa keluar haritu... 3.4kg.. naik berapa kg je dia... 

Berat ibu dia plak... aku rasa masih belum mencapai tahap piawaian berat ideal pun lagi... 

Jangan kata berat ideal.. berat sblom mengandung  pun tak tiba lagi.. hahahahahha... 

Takpe.. takpe.. janji sehat kan?? :p

Berpantang ni... sangat menduga hati dan perasaan... nak nak time musim panas ni.. heheehehe

Hujan pun panas jugak.. sangat pelik ar... dugaan... :)

Oh ye.. lupa.. saya masa berpantang ni.. saya menggunakan produk Nona Roguy... 

Tapi tak amik semua barang la dalam set tu... 

Hanya guna Teh Uncang... Pil... Hygene Wash... Minyak Urut.. Minyak Bengkung... itu je.. 

Dan tak lupa jugak... aku ada minum Polleney Pati Ikan Haruan tu.. kemain seksa lagi bau dan rasanya.. hahahahhaha... 

Makan plak... masa memula pantang aritu.. Nasi PUtih Panas.. ngan Ikan bilis goreng dengan halia... dan sawi goreng.... itu sahaja... 

Sekarang ni... ada tambah sket... cam ikan parang masak lada itam tu... dah variety sket.. hehehehehe.. 

Tak sabar nak tunggu turn boleh makan meatball plak kat pizza hut ni.. hahahahahhahaa... :)

Oh... lupa... 4 Jun haritu.. hari kawen adik ipar aku... ni aku letak satu je gambo dulu.. 
Tunggu gambar lawo sket dari potograper yeee... nanti aku aplod bebanyak.. 

Gambo pelamin je dulu ek... 
Tema itam silver... 
Simple je pun pelaminnya... 



3 comments:

eima said...

sedap jugak lauk berpantang ni cuma tak leh nk bantai mkn byk kali je cam aku dulu.. kena tahan lapo...huhuhu

Farra Dhelina said...

ya allh dh bersalin ke? baru tahu..punya lah tak bw...

congrts eh! :-)

..nOj.. said...

wei lawo nye pelamin tu. bersih suci je kan