Wednesday, June 15, 2011

Impak Drama NORA ELENA

Rezeki orang pegi Cameron... alhamdulillah... 

Ni la antara buah tangan yang dibawa balik... 

Semestinya setoberi la... tu kan mende wajib kalau g sana... tak beli memang kena la kan.. hahaha

Jagung Manis... 
Sebelum Direbus...
Selepas direbus... 
Sejak Drama Nora Elena ni...

En. Seth sibuk bagi Nora bunga sebonet ni... 
Orang pegi kameren bukan lagi sibuk nak beli setoberi dah rasanya... 

Seme pun sibuk jugak nak beli bunga sebonet... hahahahhaa.. 
Pelik rasanya bila adik ipar aku balik hanimun bagi aku dua bungkus bunga ni ha... 

Sudahnya tak tau nak buat apa bunga ni seme... 
Dah tak boleh nak makan.. aku suh adik aku agihkan pada kengkawan dia je.. 

Kebetulan ada majlis kawen kawan dia.. jadi bunga pegang je sudahnya... hahahahha... 

ada kekwa
ada rose merah
Apa pun.. tima kasih atas pemberian tu seme.... ntah bila aku nak tiba sana... 
Masih tak tiba lagi kameren ni ha... tunggguuuuu Kameren.. aku datang.. :p
Mat Bunga.... ... hahahahahahah..

3 comments:

Farra Dhelina said...

alalalala bestnyaaaaaa

Nana said...

heheheh aku baru dpt munge ari senin lepas
amrul kasi..
tiba2 feeling jadik nana elena hahaa

eima said...

nampak sedap strawberry tu wlupun tak sedap....hehehe