Thursday, February 4, 2010

Selamat Pengantin Baru....


Kad jemputan si Wandi dah sampai ni.... 

Cantik jugak kad nya... Purple Theme lagi... 

Pada yang tak kenal wandi tu... dia kawan kami kami ni waktu kat ITM Jengka... 

Tapi dia bukan student ITM Jengka pun... 

Dia ada skandal ngan budak ni.. hahahahha...jangan tumbuk aku lagi yeee.. ampun..

Aku tempekkan kad ni bagi dia tengok sekali... 

Sbb wandi tak bagi dia kad ni.. dia takut 'budak tu' bawak bom ke majlis dia.. 
    



Tak baekkkk ko wandi... memasing dah ada kehidupan memasing.. 


Laki dia lagi ensem apa.. hehehehehhe... 


Apa pun.. aku ucapkan 'SELAMAT PENGANTIN BARU'... dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat... kalau aku tak datang pun... ko tetap kawen dan bahagia kan... so, aku utuskan doa di angin lalu aje yeeee... heheheeeh... 

13 comments:

..nOj.. said...

uhuhhuhuhu. ni dh tau ni. leh aku campak bom dr cni je. hahaha

Echa said...

hahahahahah... ko cari je pengebom berani mati... senang sket.. hehehe.. eh.. eh.. awak ke orang tu?? :p

iz-AnN عبداللطيف said...

owhhh aku pun dah dapat gak...dan maybe aku akan p yang kat seri kembangan jek...ke lepih tu tak berbaloi ar...kalu wandi siap sedia duit tol dan minyak bagai akan dipertimbangkan...

::Mamalyna:: said...

heheheh....kawen jugak wandi...cinta lama nojah..

Mrs. Hakim said...

semua pakat kenal ekkk.. korang kwn dia ekkk..(pura² tatau) tapi cemana aku leh kenal gak nih??? kompius di situ..hahaha haiyo.. noj, kang aku balik umah.. aku tengok ek kot² ada kad lebih awek dia bagi aritu ko maukah?? kata nak anto kuih bom..(pepandai jer haku,eh dia tak baca sampai sinikan??)ngeh ngeh ngeh..

izang,ko gi belah pompuan ek.. aritu awek dia ckp kat aku nak pegi belah perempuan aci,belah lelaki pun aci tapi aku follow mana jelah mr. hubby pegi.. tapi aku sebenornya teringin gak nak tengok kg. jerangsang tu cemana rupanya.. ;p ngehehehehe..padahal sebenornya aku nak tengok tempat siti..sayakan tak pernah sampai kolepeh..heheh

Echa said...

izan... wandi bagi touch n go kot.. heheheh.. ko try la tanya wei.. mana tau dia bagi kat ko...

Echa said...

mamalyna.. hehehehhe. jangan sebut kekuat wei.. kang nojah dengo... hahahaha...

mel.. kengkonon ko tak kenal la ek.. heheheeh.. ko pegi jugak ke.. jangan lupa tempek gambo nanti wei.. tingin gak aku nak tengok.. hehee

..nOj.. said...

aku pun nk tgk gak. bekas boipren saya berkahwen. hahahah

Echa said...

eh.. nak jugak ke wei??? hehehehe...ko pegi ajelah.. amik gambo, balik...

Mrs. Hakim said...
This comment has been removed by the author.
Mrs. Hakim said...
This comment has been removed by the author.
lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

飯糰夾蛋Karen said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社