Thursday, February 11, 2010

Sedapnya Cakoi Kacang!

Penah makan cakoi kacang tak?? sedapppppppppppp wei.. 

Kalau makan panas panas lagiiii ar sedap...

Garing... dalam dia ada kacang itam... 

Tak sabarlah nak tunggu esok.. 

Ada pasar malam... 4 ketui RM2 ... 

Korang try la... sedappppp gileeeeeeeeer.hehehehheh

  


uishhhhh.. terbayang bayang rasa sedap dia tu.... :p

korang tak ingin nak rasa ke?? :)

dapat buat minum petang pun sodappp... 


notakaki : ada orang panggil pau goreng yeee... tapi aku panggil cakoi kacang.. sbb dia jual kuih ni betul betul kat tempat orang jual cakoi selalunya la... hehehhe.. ala.. tak kisahlah apa yang orang panggil.. yang penting.. rasa dia sedapppp!!!! hehehe.. 

17 comments:

*Miss Geli^ said...

wahhh..terliurr..tak guna chah!!!

aku panggil pau kacang gak..

Echa said...

sedapnya weiiiii.. terasa rasa kat tekak ni... garing je.. nipis je kulit tu... sok nak beli la.. beli 8 ketul..

umilia said...

kat sini pggil pau kacang..aku pun suke bli..tp tak la selalu..tp aku rs kat sini sggit 3 ketul..ntah ek aku lupe la..hehehehe...

umilia said...

kat sini pggil pau kacang..aku pun suke bli..tp tak la selalu..tp aku rs kat sini sggit 3 ketul..ntah ek aku lupe la..hehehehe...

iedaLUVsham said...

eheh, same la ngan kay paso mlm aku, sedapkan! ehehe!! :)

Echa said...

umilia... sedap kan??? ala.. ko ni.. murah plak kat sana.. pesal kat sini mahal...

Echa said...

ieda.. sedap kan?? haaaa. tu la.. cik geli tak caye tu.. hehehehhe...

Nana said...

suka cakoi sadin & sambal ikan blis maveles

Echa said...

alamak... kat mana lak nak cari ni nana?? cam sedap je tu...

mamawana said...

I love cakoi so much...

zh-ena said...

ena mmg suka..ena pggl pau goreng

Echa said...

mamawana... i love it tooo..

Echa said...

zhena... seme panggil pau goreng yee.. hehehehe.. tak sabar nak tunggu ptg ni... nak beli cakoi kacang. hehehee

lin_cute said...

ooo kat sini pun ada....ok ler not bad....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak pun panggil pau kacang, kalau cakoi, dia panjang2 .. pastu cakoi tu cicah dengan kuah kacang (macam kuah satay) ada yang cicah dengan sos cili (tp cair sikit sosnye tu)..

akak ingat kau kata cakoi kacang tu, cakoi yang cicah kuah kacang satay tu. heheheh

Echa said...

hehehe.. kak mimi... saya cakap cakoi kacang.. sbb dia jual kuih pau kacang ni bebetul dekat org jual cakoi.. tu yg saya panggil cakoi kacang.. hehehhhe...tapi kat sinikak.. dia cicah kuah cili.. lain sket kot..

adenium said...

kat TTDI..ada van gerak tuh jual... besttt...lama dah tak makan... wahh tetiba teringat... perlu gi kot petang nih... :P