Thursday, February 18, 2010

Macam Mawi Ye....


3 hari sebelum dibotakkan... 


ganaz tak ganaz... hehehehhehe... 

yang benarnya sayang juga nak potong pendek betul rambut dia ni... tapi sbb Aqeef cepat berpeluh... 

So, aritu dia berpeluh.. dia garu garu.. dah laaaa luka kat kepala dia... 

Timbul pulak bintik bintik.. cam jerawat kat kepala dia... 

doktor suh pendekkan.. biar mudah nak sapu krim.. dan mudah angin tu 'menyapa'..

so, inilah yang paling efisyen sekali.. 

so, pegi kedai gunting.. cakap gini je... 'bagi pendek macam Mawi yeeee'.. 

ha.. tak yah xplain banyak banyak.. hasilnya macam ni la... hehehe

Aqeef pun selesa je tido... takde garu garu dah... heheheh... 


12 comments:

.:fyzz:. said...

LOR ingatkan mawi tdi..gupernya mawi junior..tp aqeef sesuwei rambut lama la..tp takpa la..demi kebaikkan..leh sapu ubat dng mudah dn berkesan...kan kan..

iz-AnN عبداللطيف said...

heheh...pepun tak sesuai aqeef rambut cam mawi...sebab tak macho...tapi ye ar budak kan cepat berpeluh, so mana bagus tuk dia, baguslah tuk ibu dia kan...tak gitu???

ratna said...

hik hik.. walaupun kepala dah digondolkan..tp tetap maitain cute..

~aSHa~ said...

anak aku pun tak leh peluh...ada alahan anzima....

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

abih rambut.. takpala bg baik dulu bintik2..nanti rambut dah lebat baru la mcho..hihi

Echa said...

pijot.. itulah... nak potong demi kebaikan dia jugak tu... bulat je muke dia skang ni.. ehehee

Echa said...

izan... yg sblom ni lagi nampak ensem kan.. hehehehhehe.. takpe.. sok tunggu rambut dia panjang..

Echa said...

kak ratna.. tetap cute ek.. ala.. budak nampak cute la.. kalau org tua.. heehheh.. sendiri mau ingat la...

Echa said...

asha... anak aku ni pun alahan peluh la ni... cam jerawat batu dah atas pale dia...

Echa said...

yana.. itulah.. lagipun takpe.. rambut dia cepat panjang...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

botak pun cool ape.. tak yah beli sikat dan minyak rambut apa.. dah save bajet. hehehe

Echa said...

yg penting.. jimat syampu saya kak.. heheheheheh