Wednesday, February 10, 2010

Katanya Gering... Tapi Benarnya Nebes!

Waaaa.. dalam diam diam tuuuu.. 

Patutlah diam 1000 bahasa... 

Rupanya tengah bertapa! Nebes katanyaaa... 

Yelah... almaklumlah... dapat surat
 'PERLANTIKAN SEBAGAI PENCATIT (POLITIK) KONVENSYEN UMNO NEGERI PAHANG 2010'

Majlis dirasmikan oleh PM kita sendiri

dan yang paling aku jelessssssss... 

bertempat di UITM JENGKA, PAHANG yeeeee... 

yelah.. tempat jatuh lagi dikenang.. ini pula tempat bercanda.. 
memadu kasih. tempat menuntut ilmu.. 
tempat menurun ilmu seme... 
kan nojah kan?? hahaahahha... 
eh.. tak gitu kengkawan dssjune seme?? 

Waaa.. masuk tbi lagi la nampaknya kak noj ni yeeeee... patutlah ko diam... 

Blog pun tak hapdet.. rupanya nak simpan jari amik minit ek..... 

Aku tempek gambo skali.. mana tau.. ada yg tak kenal... ada yg rindu... 
ni orang kuat UMNO ni..(walaupun tak penah mengundi..) hahahahaa...




* pesanan buat cik jah... dah glamer jangan lupa kengkawan. jangan sesekali lupa diri.. ingat tuhan.. ingat mak bapak yeeeee... 
masuk tibi jangan lupa glamerkan kengkawan sekali.. :p.. wei.. 
last but not least.. amik menet bebetul weiii.. 
jangan sibuk nak tangkap gambo lak dengan dato' dato'... ingat tu.. jangan malukan kengkawan seme!


waaa.. tak sabo nak tengok entry ada gambo kai baju ada logoooo...ada gambo keris..  tudung merah ... heheheh...

9 comments:

zh-ena said...

wah glamour la nnti tu

Echa said...

zhena... a'ah.. glamer la member tu.. kita ni bila nak masuk tibi pun tak tau kan?? hehehe

iz-AnN عبداللطيف said...

hurmm...aku ingat sabtu ni aku nak p itm jengka ar...snap2 gambar pe yang patut...rindu benar dah ni

~aSHa~ said...

ops? uhuhuhu

Echa said...

besnya la.. kalau dekat.. bole join ko sekali la izan.. posing cam dulu dulu.. tapi kalini ada 'bodyguard' kecik la kot.. eheeh.. besnye...

Echa said...

asha... nape?? tak betul ke... hehehhhee...

~aSHa~ said...

eheheeh betul betul...betul la tu echa...

Echa said...

ha.. hehehhe.. betul takpe... aku ingatkan tak betul..

lin_cute said...

wah....baguih2 wakil kitaora yer noj....tahniah...dah selamat mengambil minit dengan jayanya....ala...kalau nak amik2 gambo pun leh....ko tapekan jer apa yang dato ckp....settle....hehe