Thursday, February 4, 2010

Sedapnya Megi Goreng!

Inilah makanan malam semalam... 3 hari dah aku terasa betul nak makan megi goreng ni... 

Dari kafe tempat kerja aku cari... 3 kafe.. semuanya cakap megi dah habis.. 

Dah habis tu tak pandai pandai nak beli ke.. sangat pelik kafe sekarang ni kan?? :P

Dah memekak mekak tepi telinga en. somi, maka semalam diikutkan juga laaaa... tapau kan megi goreng ni kat kedai.... hehhehe...






Sebelum zoom lain rupanya... lepas zoom lain plak.. 


Tapi yang pastiiii.. sangat sangat sedap... cukup rasa! heheheh..


'Kenapa tak masak sendiri?' sebelum ada yang tanya... elok aku jawab dulu...


'Sebab masak sendiri tak sama rasa dia dengan tapau kat kedai.. tekak  ni teringin nak makan megi tapau kat kedai'.. bole??? hahahahhaha... 


* owhhh.. sebelum sebarang kontroversi timbul.. saya ingin menegaskan di sini.. saya masih menunggu 'berita baik' itu ye.. saya belum hamil.. hehehehe.. doakan ye... aminnnnnnn...

19 comments:

lin_cute said...

wah memang nampak sedap.....

Echa said...

hehhe.. sedap gile wei... paling sedap penah makan ni.. hehhe

..nOj.. said...

seurat seurat nampak megi tu weh. sedap betul. lapo balik dh aku ni. hampeh

ratna said...

slurrrrpppp ...sedapnyer..

Echa said...

noj.. memang sedapppppppp.. sedapppppppp.. konfirm.. hehehe

Echa said...

kak ratna.. konfirm sedap! tidak syak lagi.. heheh

iz-AnN عبداللطيف said...

malam tadi baru wat megi goreng...memagn sedap la aku masak...tunggu ko datang tak sampai2....hahaha

SYAbAR said...

Kau ni dik.... petang2 camni keluar plak gambar maggi goreng, harus akak pi beli kat kantin satgi... lAMA TAK PEKENA BABE,,,

diya said...

nmpk pun dh taw sodap.. patutnye klu dh tunjuk megi ni kena kongsi..t akak yg xngidam kitorg plak yg ngidam lebih2..
hehehe..

::Mamalyna:: said...

wuaaaa....aku dahler tengah lapo nie...

Echa said...

izan.. ko buat tak ajak pun.. mana aku tau.. hehehe

Echa said...

kak syabar.. saya ni tingin sbb lama dah tak makan megi kak.. sekali terbayang.. terus nak tu.. hehehe

Echa said...

diya.. ala.. nak kongsi camner.. semalam pun makan sorang je... lain tak bole mintak.. hehehe

Echa said...

mamalyna.. ala.. ko pegi la beli kejap.. hehehe. sedap weiiiii

Ada Ayrissa said...

fuh, menyelerakan sungguh..
nyum2...t'liur saya!

Echa said...

Ada...heheh.. jom makan megi goreng malam ni... makan panas panas.. syokkkk..

ariff said...

mahu!
dah nak dekat setahun xmakan mi goreng

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

飯糰夾蛋Karen said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社