Friday, August 28, 2009

Selamat Bercoti..

dan.. selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kepada semua rakyat Malaysia!!!!

selamat menghabiskan masa bersama keluarga.. pada yang amik peluang balik kg, hati hati di jalan raya.. dan moga selamat sampai ke destinasi masing masing..

kepada sesiapa yang amik peluang soping raya.. kesihatan kena diutamakan..pemakaian mask jangan diabaikan.. sayangi keluarga anda!


ingatan tulus ikhlas ini dibawa oleh
ecatir.blogspot.com.


dan.. jangan lupa tengok citer Nur Kasih yeee malam ni.. iskkkk.. tak sabo la nak tengok adik si Nur tu.. nape la 'nakal' sangat ekkkkkk.. iskkk.. rasa nak lempang lempang jeeeeeee...
tata...

9 comments:

SYAbAR said...

selamat bercoti utkmu juga dik...

Y@ZeD@ said...
This comment has been removed by the author.
Y@ZeD@ said...

MERDEKA..!! MERDEKA..!! MERDEKA..!!

Selamat berhujung minggu...

:)

nza said...

wah, mcm baca iklan kemerdekaan lak...hi. apa pn mmg best cuti...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

tumpang lalu..nak add link bleh?

Mama AqiL said...

http://anumceritera.blogspot.com/..........mai..mai...tengok blog aku lak...hihihih

Atacha said...

selamat bercuti....cuti2 malaysia adelah percutian terbaik untuk semua....

mummYaeesh said...

happy merdeka utk echa gak!
cuti yg agak panjang ni blk kg ke??

Echa said...

selamat bercuti semeee.. hehehehe.. ooowwwhh.. saya takde kg yeee.. sbb tu buat iklan secara percuma kepada seme yg balik kg... huwaaaaaaaa... kg somi dan saya bersebelahan jeee.. takde feel kan?? kan?? nak raya lagi ar.. takde gaduh pun.. hehehehehehe.. kekadang nak jugak rasa gaduh gaduh balik kg tu.. heheh