Wednesday, September 2, 2009

Ektibiti hari cuti...

Disebabkan semalam takde sebarang apdet kat blog... jadi harini pulun apdet harini.. :)
kita mulakan laporan dari :

28 Ogos 2009
berbuka kat JJ ye kengkawan.. berdua je.. siap ada tapau kek SR lagi.. kengkonon nak makan berdua la kan.. tapi tadek maknanyaaaaa.. makan sorang sorang depan tb.. ada balance.. sbb li 2 slices kan.. choc indulgence ngan choc walnut ke pebende ntah... sbnarnya ni bukan hari jumaat kottt.. ntah ari khamis ke rabu ntah.. tapi anggap ajelah ari jumaat.. hehehehe..ari jumaat aku tak ingat dah buat apa.. pas je makan tu, tak lengah lagi.. g beli susu Aqeef lak.. murah gak.. triple pack tu berbaloi baloiiiiiii... itu pun tak tau cukup ke tak untuk stok sebulan.. kekadang aqeef mandi susu ye kengkawan.. bagi kulit licin katanya... hahahahha.. sila caye..


29 Ogos 2009
lepas berbuka tu kuar kengkonon nak cari la baju raya ke.. kasut raya ke kan.. yela.. nak raya katanya.. gerak dalam kul 8 camtu.. bajet soping mall tutup dalam kul 11 la kan.. iskkkk.. malam minggu kekdahnyaaa... tutup lewat sket happening la sket kan..ni seme laki aku nyer ayat ni.. amarah tul aku... sekali sampai dah nak tutup dah seme kedai.. memang amarah la kan... tapi yg sangat pelik.. aku tengok kat tangan dia dah ada plastik padini.. puas ati tak puas ati..???? tapi kat tangan aku ada gak benda... teka? teka?? bukan plastik padini yeeee.. tapi Aqeef.. :p.. tuk mengubati kelukaan dan kekecewaan singgah makan Mekdi.. dah tengah malam tu...


30 Ogos 2009
Pagi ni kami adik beradik, ipar duai seme ada 'projek'.. projek apa?? ha.. sila teka.. sila tekaaaaa.. saper bijak meneka? mari kita lihat sape yg kenaaaaaaa... :)

3 comments:

SYAbAR said...

Echa,
Takpa lain hari boleh shopping. Shopping sakan gitu!!!

Projek tu kalau tak memasak bubur lambuk atau buat kuih raya, pakat ramai2 pi shopping.... hahaha

iedaLUVsham said...

projek buat kueh raya, shopping2 reramai, kacau dodol, projek baju raya sedondon, heheheh!!! merepek je aku nih ;p

Echa said...

heheheh... kak syabar.. soping tu harus.. terapi gituuuuu...

ieda..
tahun ni projek kuih raya tunjuk tunjuk jee.. projek tak berapa nak jadi.. hahahha