Wednesday, September 9, 2009

Kritikal!

huissshhh.. skang ni nampaknya dah ada cubaan nak memblock blogspot di sini yeeee.. sangat la murbahaya.. bole jadi kejang satu badan aku nanti.. giler hapa.. dah dua hari aku tanggung kekejangan kat sini.. sbb nya??? sbb tak pat nak bukak blog.. tak dpat nak apdet blog.. tak dapat nak jengah blog orang laen.. semelah tak dapat.. sakit hati je.. ni pun tetiba jek aku tukar kan proxy tu.. bole plak.. tapi sangat lembab.. tak kesahlah.. janji dapat bukak kan?? kan?? ni pun menitik air mata kesyukuran dapat bukak ni.. hahahahhaha.. giler.. giler.. kuat jugak penangan blog ni kan??? tak ke kritikal keadaan aku skang ni... :p... kalau ler blog aku ni lama tak hapdet.. konfirm la aku alami kekejangan blogging dalam masa yg agak lama.. jadi jangan tukar siaran anda.. saya akan cuba bersiaran dari rumah plak pasni.. dengan bantuan beruk band.. tak puas ati la.. nape youtube yg tak berapa nak baik tu.. (yela.. ble tengok gambo gambo lucah kan?? video lucah kan??? ) tak block plak.. ni blogspot tempat menjalin persahabatan.. tempat meramaikan kawan.. tempat berkongsi pendapat.. dia nak block kan?? kan?? (kalau la derang yg block blogspot ni terbaca.. harapnya pikir la 8 kali tuk block blog ni yeee.. ).... hehehee.. kritikal kan?? ada sesaper lagi yang berperasaan sebegini ke kalau tak bukak blog?? kritikal cam aku tak??? hehehehehe..

6 comments:

SYAbAR said...

echa,
blog akak dulu pun pernah kena block dan yg seronoknya blog akak diblock sbb dikategorikan sebagai LUCAH...

Biar benor depa ni.. lucky hanya sementara saja, now semuanya lancar..

Kadang IE lembab & buat perangai, so now akak guna Chrome/Mozilla.

Anonymous said...

huh..mmg meroyan klw xbole buka blog.ehehe

Are_Long said...

ala...
sama jugak kat opis nie....
Fb kena block utk golongan kuli2, tpi ngok lab tech sakan mngunakan semua yg diblock....
sakit hati gila...
nasib blog tidak diblock...
tpi suatu hari nnti siapa yg thu idok...

Echa said...

kak syabar.. derang tu rabun kott... tengok lauk kak syabar tu bes sangat.. terus nampak cam gambar lucah gitu.. hahahaha.. skang ni memang guna mozilla pun.. IE tu ada lambat sket..

nana.. bole meroyan kan?? heheheheh..

arelong.. selalunya golongan kita ni je yg kena block.. tak adil.. tak adil.. nak block, block ajelah laman web lucah tu.. yg blogspot ni jangan usik.. hehehehhe

~aSHa~ said...

tmpt aku pesbuk kena blok..uhuhu..ym apa tah lagi..ni bawak beruk ben ler...

Echa said...

pesbuk aku takde kisah sangat... hehehhe.. ym kat sini memang dibenarkan... sangat pelik.. tapi blogspot ni derang jelessss.. derang kat sini mana ada bloggg.. hahahhhaa..