Wednesday, September 16, 2009

Sampaikan Aidilfitri...

Ha.. sampaikan aidilfitri gituuu.. heheheheheh.. kalau korang nak tumpang sampaikan pun boleeee.. apa salahnya.. sbb tengok merata rata orang dah dok tempek kad raya bergerak ni kan?? so, aku pun tak nak ketinggalan menyebok jugak... kalau nak letak malam raya memang takde laaaa... malam raya nak tengok tb.. heheheh.. so, aku tempek awal awal yeeee..


Salam Aidilfitri buat semua bloggers tegar mahupun separa tegar... saya sekeluarga ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang saya berblogging ada terkasar bahasa, terlanjur bicara... terlaser kata.. terlucah tak seberapa tu yeee... sekiranya ada yang terbelanja apa apa makanan kepada saya sblom ni, samada secara face to face, pos laju, pos ekspress seme.. harap dihalalkan... pada yang balik ke kg halaman.. kg tak berhalaman tu.. semoga berhati hati di jalan raya.. moga perjalanan dirahmati allah hendaknya... bak kata bos saya tadi 'biar lambat asal selamat.. biar lambat asal berjumpa orang yang dirindui.. daripada cepat tetapi hanya diratapi.. '.. ha.. gitu katanya.. saya cuma ubah sket je.. :p akhir kata.. sambutlah salam lebaran dari saya sekeluarga.. maaf zahir dan batin.. berhati hati di jalan raya... tataaaaaa...

2 comments:

norhaizan said...

selamat hari raya aidilfitri..nway, salam perkenalan

anamarza said...

Salam aidilfitri