Wednesday, September 9, 2009

090909

Ini sepatutnya entry semalam.. tapi sbb nak cepat balik... aku savekan aje dulu... tak sempat nak autopublished bagai... aku aplod je harini.. bole kan?? bole jeeeee.. aku nyer suke laaaa.. hehehe

sbb dah berhari hari aku tak apdet blog.. jadi harini aku nak lepas geram yeeeee.. hehhehe.. cantik plak tarikh harini kan?? arini:


*arini dapat payslip... (seronok kan?? kan?? ) tengok payslip adalah terapi yang sangat mujarab untuk org yang tak selalu soping cam aku n
i... hehehehe.. tengok payslip aje... jangan tengok baki dalam akaun yee kengkawan.. itu boleh merosakkan mood kita.. :p

*arini jugak besday mak mertua aku... 'epi besday ye mak.. '.. adiah? aku belikan tudung je.. alhamdulillah kan?? heheheh.. ingatkan nak berbuka luar harini.. tapi.. tak jadi .. postponed esokkkk..

*arini jugak sangat penat menyediakan alamat untuk kad raya bos yang sebanyak 150 ituuuu.. (patutnya bagi bagi ar kat orang laen kan.. iskkk. senang sket keje aku.. :p)

*arini jugak dah tukar duit raya seme... kiranya persiapan raya seme dah hampir selesai ar... baju dah beli.. kasut dah beli.. duit dah tukar.. kiranya sok bole la kita raya dah kan??

*dan arini jugakkkk.. ari tuk menghabiskan duit gaji yg lepas.. nak beli susu.. nak beli pelita.. nak beli catttt.. yelah... kena kosongkan akaun.. bagi laluan pada duit yang akan masuk pada esok hariiiiiiiiii... nak nangis ke nak sukehati ni?????????? huwaaaaaaaaaa...

Bantuan khas RM500 untuk kumpulan sokongan PUTRAJAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini mengumumkan pemberian bantuan khas kewangan RM500 untuk penjawat awam kumpulan sokongan, separuh dibayar sebelum Aidilfitri dan bakinya pada Disember. - Bernama


ha.. haaaaaa... saper tengok berita semalam?? dengar radio semalam.. alhamdulillahhhh.. adalah jugak dari tak adooooo... tak kisahlah jumlahnya.. yang penting doitttt... bersyukur ajelah kan..TQ pada Pak Jib.. ai lap u lah.. hehehehhe.. (tetiba jadi sayang terusssss.. kalau lebih ingatkan nak peluk terus.. hahahahahaahahha)


ini gambar kami anak beranak yang sangat suke... setim mata bila dapat duit neh.. hahahahahah...

2 comments:

jimi said...

visit: http://ccrs.jebatresources.com/

.:fyzz:. said...

amboi pasni suping part 3,4,5 lak yer echa...tuh la dpt gak RM500 bahagi dua kali bayo..alhamdullilah drp tak dpt lnsung kan..bonus..lom umum lgi tunggu bajet bulan 10 nih harp2 dpt la bonus plak..