Wednesday, September 16, 2009

Dah Masuk dah.....

From
Transfer Types MEPS IBG Transfer Amount RM 250.00
Status Approved Account Number 04*********
Transaction Date 16/09/2009 EFT / Rec. Number BK010793****
Remark Bayaran Imbuhan Tahunan Bagi Staf Sokongan Bagi Bulan September 2009.

11 comments:

aLoNg@Na said...

bla we ols seme punyer nk masuk gk nih?..jenuh dh menunggu ni ha

Echa said...

heheheh... tak masuk lagi ke?? minggu ni gak la tu... stenby je kad nak cucuk kat atm tu.. hehehe

mama uzma said...

amboii...
sukanya dia..hihi

SYAbAR said...

250 pun duit dik... mcm2 boleh dibuat dgn duit tu kan

Echa said...

mama uzma.. memang la sukeeee...

kak syabar.. iskkkk.. tau takpe.. 250 tu bole buat beli memacam tuuu.. almaklumlah.. nak raya ni memang memacam nak beli kan..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kami blom dapat lagi.. uwaaaaaaaaaaa sedih

FENDY DAN FIDAH said...

salam kenal..da masuk ke?saya tak dpt lg..nnti singgahlah blog saya pulak..saya da add awak..

http://apen-idariana.blogspot.com

Echa said...

kak mimi.. dah masuk dah arini.. heheheh.. seronoknya cam dapat 2k rasanya.. jarang dapat duit pree dalam akaun ni.. tu yg suke semacam.. hehehe

F&F.. ok.. nanti saya add awak yeee..tq

Nana said...

wah!!masyuk..dpt duit raya

.:fyzz:. said...

alohai..aku pun tak masyukkkkkk lagi nih..250 huhu leh suping macam2 kan..

~aSHa~ said...

250? ermm pe nak buat ek...ermm simpan la..cover duit kuih yg cecah hampir rm300....uuhuhuhu...edisi berjimat cermat (konon2nye la aku ni kan...niat kena ada...buat belum tentu..uhuhuhu)