Monday, September 28, 2009

Selamat Kembali Bekerja

Agak agak ar cuti kan.. arini dah keje dah.. seminggu cuti.. hari Jumaat dua minggu lepas aku MC.. cabut gg yeee.. akhirnya aku buat keputusan drastik tuk cabut gg jugak.. ooooo.. tak sakit rupanya kan?? hehehe.. manja manja dokter tu buat gg aku.. bius sampai 2 3 kali.. sampai ler bengkak gusi aku esoknya tu... :p tapi berbaloi ar.. dapat makan rendangggg.. lemanggg.. ketupattt.. gambar raya nanti aku aplod yeee.. ni aku aplod entry lite lite gitu.. sbb dah seminggu tak apdet kan.. lagipun mesti ada yg rindu tertunggu tunggu aku nyer entry.. hahaha.. ini entry perasan gituuu.. alaaaaa... betul kan?? kan??

8 comments:

SYAbAR said...

Selamat sama2 kita kembali tugas, walaupun mood raya masih menebal & teramat letih...

Amacam dik, habis ke semua sampul duit raya tu? Bermurah hati byk pahala dan imbuhannya...

leadleedeea said...

happy working~!! heheheheee~!!!

.:Iz-AnN (",):. said...

tolong hapdet tuk aku sekali buleh...mim alif lam sin ni...ishhh

..nOj.. said...

ade ade... aku ni rindu... hari2 duk mengview xde langsung yg apdet termasuk la aku... huhu

.:fyzz:. said...

selamat cabut gigi dan selamat bekerja..

Echa said...

kak syabar.. selamat kembali bertugas.. cam malas je rasanya niii.. kak, sampul duit raya memang banyakkkkk berlebih.. hehehe.. sbb duit raya pun memang ciput je... mana yg mampu ajelah.. simpan selebihnya sampul duit raya tu tuk tahun depan

lead.. happy tak happy la ni.. hehehe

izan.. alaaaaa.. ko ni rajin rajinkan laaaaaaa..

noj.. ha.. kan aku memang dah rasa dah.. mesti ada yang rindu kat aku.. hahahahahha.. pasan giler..

fyzz.. selamat keje jugakkk. sambil blogging.. hahahaha

iedaLUVsham said...

hahhaha!! lamer cuti, same le kiter, hehehe!! nnt haplod pic rayer ek ;)

** Perfect Love ** said...

bukan kite je yg liat nak mula kerja hari ni..
tp 1 malaysia pun sama jugak.. hahaha ;-p