Thursday, August 20, 2009

Photoshoot

ha.. photoshoot katanya.. banyak gambooo.. tapi biarlah gambo ni jeee.. tak yah glamerkan org laen.. ini kan blog aku.. bukan blog deme.. hahahha.. punya busuk ati.. pandang sekali imbas ajelah... idung tu ada nampak cam mancung gitu kan??? walaupun sedikit lebar di bahagian bawahnya.. takpe.. perasan tak perasan je korang kan?? :p mujur aku telengkan skit muka aku tu.. kalau tak, memang jelas betul ar bulat idung aku tu.. hahaahha.. pp gelembung betul tu.. bukan makan gula ke hapa ke.. heheh.. saje nak interprem kongsikan gambo ni.. ala ala amik gambo tuk majalah gituuuu.. majalah media.. ruangan mencari teman.. -dari insan kesepian gitu.. ingat lagi tak ruangan tu.?? haahhahha...giler hapa..

5 comments:

SYAbAR said...

Nice UNIFORM echa... yellow always look ceria

zh-ena said...

ha'ah la uniform echa mcm uniform ena dulu la..time ena keja kat s.alam

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

mcm digi plak... ekekeke

~aSHa~ said...

ni photoshoot tuk apa wei

Echa said...

kak syabar... iskkkk.. ceria sangat pun tak bagus kak.. rasa pening bila tengok seme kai kuning ni.. hehehe..

zh-ena.. dulu ena keje apa ek.. sama ke uniform tu??

mummy fia.. cam iklan digi keee. hahahaha..

asha..
tu ha.. mummy fia dah bitau tu... photoshoot tuk iklan digi tuk raya ni.. maskot tu dah berenti.. aku yg gantikan. hahahaha