Tuesday, August 18, 2009

Makeover Contest

Terima kasih pada semua penyertaan.. Memang susah rasanya nak tengok saper pemenangnya kan?? sbb seme gambar memang ada perubahan.. ok. tuk pengetahuan.. contest ini:

* tidak menggunakan sistem undian / voting seme.. sbb rasanya tak adil pada mereka yang tak ramai kawan blogger kan?? (cam aku ler tu... hehhe, so, saya tau jerit perihnyer. hahahha)

* akan diadili oleh juri yang terdiri dari kalangan blogger juga.. tapi blogger yang tidak bertanding yeee.. jangan risau.. takde istilah pilih kasih.. pilih kawan seme.. :)

* takde pilihan top 10, top 5 , top 80 semua yeeee... takde.. takde.. terus pilih pemenang pertama, kedua dan ketiga sahaja... senang kan???

* pemenang dipilih berdasarkan perubahan paling ketara sebelum dan selepas makeover.. bukan dipilih berdasarkan make up siapa paling cantik.. atau gambar paling cantik seme.. hehehe.. ada juga yang perubahan sebelum dan selepas nya tak ketara walaupun gambar selepas tu memang lawa... tak dinafikan..

* hadiah untuk pemenang bukan la hadiah tv lcd atau laptop.. atau. hp.. hanya pemberian ikhlas dari saya untuk blogger yang bagi sokongan kat blog dan contest ini... dan harapnya pemenang berpuas hati.. kalau tak puas hati, bole email saya terus... tak yah la nak buat entry kat blog seme yeee.. sbb tujuan contest ni pun lebih untuk merapatkan hubungan dan menambah kawan baru...

* keputusan juri adalah muktamad.. sbb juri menggunakan mata hati yeee. hahahhhaa.. bole gitu?? kalah menang adat bertanding.. akan ada lagi contest contest akan datang.. bole cuba lagi...

* gambar hadiah saya tak aplod di sini selagi kita tak umumkan pemenang.. tapi dah dikatakan tadi.. hadiahnya sedang sedang saje.. tidak semewah mana.. dan tidaklah pula sekotak mancis.. jangan risau.. :p..

ok.. GUD LUCK untuk semua...

14 comments:

Anonymous said...

yeay..cukup syarat.heheh

SYAbAR said...

Menang-kalah Kak SYAbAR syukur sgt kerana:-

1. Kecantikan itu adalah hakmilik kekal Yang Maha Esa, kita hanya dipinjamkan aura supaya sentiasa bersyukur kpd Penciptanya dan menjaganya sebaik mungkin.

2. Ramai adik2 bloggers walau dah punya anak, masih rapi perawakan diri. Kecantikan akan lebih terserlah dr dlm ke luar diri jika nawaitu `kecantikanku utk suami' dalam batasan keizinan suami. Tahniah adik2ku!!!!

3. `Sunchine of Love'... aku seorg ibu diusia 40an beranak 4 lg, pastinya syukur mempunyai kawan muda spt kamu yang mewarnai hidupku dgn kegembiraan, mengisi jiwa dan tenagaku dgn keremajaan, membuatku tidak terasa terasing. Malu kubuang ke tepi utk penuhi harapan kau dik. Terima kasih kerana memberi amanah ini.

4. Buat ADIKKU ECHA sayang, terima kasih kerana menganjurkan pertandingan seperti ini yang akak rasakan satu permulaan pengukuhan ukhwah di antara kita bloggers alam siber. InsyaAllah, satu hari nanti kita pasti bertemu kerana seorang `SETIAUSAHA UNTUK SEMUA'.

AziE-rAh said...

Ya... menang kalah adat pertandingan...
Neway akak, pg td saya check saya punya link akak tak masukkan dlm list..
Please check.
TQ....

AziE-rAh said...

Owh... Nama saya dh tersenarai...
Thanks kak...

♥cikmOt♥ said...

kak syabar...betul...setiausaha untuk seme...kalu akak tak keberatan jenguklah blog saya...saya tak mampu nak wat kontest2 ni tuk tambahkan kenalan...sekadar menumpang di blog orang...uhukss...

Echa said...

nana
syarat tu syarat je.. yg penting penyertaan.. ehehehe.. gud luck.. tq yeee

kak syabar..
tq kak.. terharu la pulak.. ala.. berbesar hati nya bila orang ucap tq untuk contest ni... 'setiausaha untuk semua' tu yg tak tahan tu.. neway, tq kak.. gud luck yee

azierah
dah masuk nama kan?? lambat skit apdet sbb nak masukkan gambar sekali tadi.. tq ye..gud luck.

izan
tak semestinya tak anjurkan contest tak bole cari kawan.. sila tumpang.. sila.. hehehe..

mama uzma said...

alhamdulillah...
tersenarai juga...

tq ye ECHA anjurkan contest ni...
semuanya cantik2 belaka..mesti peningkan nak pilih..hihi...

mmg bersyukur ngan wajah yg di anugerahkan tuhan...semuanya ada keistimewaan masing2....kita sbg umatnya patut bersyukur ngan pemberiannya....

watie wyyn said...

tq dear sbb anjurkan contest ni... menang kalah, adiah mahal ke tak tu sume tolak tepi yg penting seronok nak join contest and tmbah kawan..woohoo!lgpun bila nak cari pic utk join kontes ni bleh belek2 blk pic lama2!i likeee

tp klu menang tu kira bonus la..hahaha

Unknown said...

betul tu kak, yang penting hubungan antara bloggers.. kalah ke menang ke.. tu kan adat.. lagipun best lah kalau ada contest2 camni.. happening skit

Echa said...

mama uzma.. dari contest ni bole dapat ramai kawan kan.. sblom ni tak kenal. jadi silent reader.. ni dah bole borak borak. bes kan??
neway.. tq jugak sbb sudi masuk dan gud luck k!

mummyaeesh
hehhe.. kalau menang lagi bes kan?? tq ye.. gud luck.. nanti buat kontes lagi.. bole join lagi kan??

zieha said...

menarik contest u..jom join candid giveaway contest i plak:)
my link~~>http://zieha-myworld.blogspot.com/2009/08/candid-giveaway-contest.html#comments

Nia said...

Alamak Echa,..same la kita sblm ni, tak ramai kawan blogger. Tapi,..sekrg Echa dah ramai kawan ni..

Echa said...

zieha..
ooo.. ada buat give away ek.. nanti kita jengah yeee.. tq

unlistedone
a'ah.. dulu takde ramai sangat member blogger camni.. skang ni ramai jugak member kan.. seronok la.. bole kongsi macam macam.. neway, tq ye masuk contest ni..

intanloveamir said...

hye..

wah..rmai gak erk yg terjoin contest nie yerrr...hehe

xsabar nk tggu result...

gudluck for all n me...hihihi