Thursday, August 25, 2011

Tarikh Penting PUn Aku LUpa????

Ya Allah aiiiiii.. apa dah jadi pun aku tak tau.. hahahaha.. 
Boleh aku lupa tarikh 25 Ogos ni.. :)

Mujur seorang kawan ingatkan aku... 
Pelik sangat tau.. bila orang yang ingatkan tarikh penting kita.. 
Tapi aku sangat sangat berterima kasih kat dia.. 
Sbb dia tolong ingatkan aku.. :)

Harini adalah 

Ulang Tahun Perkahwinan kami yang ke 5.

Alhamdulillah... dalam usia perkahwinan yang masih setahun jagung.. 
Bersyukur sangat dengan ikatan ni.. 
Semoga ikatan yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat...

En. Suami.. En. Noor Mahadir Noor Fuad.. 
Terima kasih kerana menjadi suami... sahabat.. dan teman kamcing saya.. 
Gaduh gaduh. tumbuk tumbuk tu biasa... 
Sedangkan anak ngan mak pun salu bertumbuk.. 
Inikan kita suami isteri.. :p

Terima kasih kerana menjadi babah yang baik.. bertanggungjawab dan penyayang 
kepada anak anak kita yang comel dan 'gagah' perkasa tu.. :)

Mekasih juga sbb sudi melabur kepada adiah anniversary aritu.. 
Paperbag Fossil tu adalah dari en. somi.. mekasih yang... 
Tahun depan wallet plak yeee... :)

Wa cayang LU la.. hahahahaha... 
Sbb dah tua tua ni.. salu sangat lupa.. 
sampaikan anniversary pun lupa... apa nak jadi ntah.. 
Jadinya.. kita kena pulihkan balik daya ingatan kita .. 
Kita berdua ni okkkkk... 
Mari kita layan gambar di bawah.. 

*
*
*
*
*
*
*
*



Hahahahahha... muda remaja kan?? kan?? 
Ni baru lepas kawen ni.. 
Tengok gambo ni jangan bagi mudah lupa.. 
hahahaahhaa... 

3 comments:

zh-ena said...

happy anniversary
bulan ulang tahun kita sama la :D

Echa said...

zh ena..

sama yeeee... happy anniversary jugak k.. tq..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi anniversary both of u.. =)

uu, kita kongsi tarikh keramat la..
hehehe.. me, 6th yrs anniversary today!!!!