Friday, August 19, 2011

KEPUTUSAN bagi TEKA TEKA

Teka Teka dengan ini DITUTUP!

okehhhhh.. Sempena hari Jumaat yang mulia ni.. 
meh kita rungkaikan teka teka kita aritu... hehehehhehe.. 

Apakah di dalam bekas ni kan... 
Jawapannya adalah.. 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


SET SUDU GARFU STAINLESS STEEL.. 

Itulah isi dalam mende tu.. 
Aku pun tak sangka.. ingatkan ada bulu tangkis dalam tu.. hehehehehe...  
Supplier yang bagi ni pada laki aku.. :)

Jadinya yang meneka dengan tepat.. (rasanya ada yg meneka Cutlery Set kan..)
Lebih kurang tepat la kan.. :)

boleh tinggalkan samada no hp
atau pun... 
akaun bank tuk di buat pembayaran online.. hehehee.. 
ke... emel

syaz1601@yahoo.com

Terima kasih... hehehehhe...

5 comments:

~aSHa~ said...

xde rejeki di bulan ramadhan tuk aku...ehehehehe

Masni Syafie said...

saya lagi ler dah terlambat...huhuh

Ibu, Baba & Alisya said...

tq tuan rumah..sy email acc no. kirenye sy pilih utk dpt duit raya la yea..heheh..

..nOj.. said...

ok dah sms dah no akaun. hihih

SyUhAdA said...

thniah ye..