Thursday, August 18, 2011

Macarons

Ni adalah keinginan anak tekak.. 

Sebelum bersalin memang aku aim sangat nak makan mende alah ni.. 
Tapi tak pat... memang tak tau nape payah sangat nak beli masa tu.. hehehehe

Sudahnya baru baru ni baru la aku dapat order..
Cam biasa... online je.. 
Tru FB... 

Jujurnya cakap... 
Sedap .. :)

Tekak aku sesuai.. tak berapa manis... 
Tapi Aqeef kemain suka la wei.. kena sorok sket tau.. ishhhhhh.. 

Bila tekak ni rasa nak makan.. kekadang kita cari dan beli
Tuk kepuasan diri kita... 
Bila dah dapat rasa tu.. ok la kan.. Aku memang jenis gitu.. hehehehe.. 

Meh kita tengok rupanya... 
Aku masa order  tu... aku suh dia campur je seme flavour yang dia ada.. hehehehe
TAMAK.. hahahaha
Eh. mestilah kita nak rasa seme kan.. 
Tapi bila sampai.. sudahnya tak tau flavour apa yg aku makan.. 
Tapi seme pun sodappppp...


Saiznya.. cam kat bawah ni... 
kalau mulut aku ni .. boleh muat 2/3.. hahahahahhaha..


Kalau korang nak test plak rasa.. 
Order je.. kat FB.. 
Iera Macarons.. 
Packaging dia... 
Aqeef belasah seme yg kaler ijau tu.. hahahahahah
Masa di makan ni tak buka lagi wei... 
Lambat lagi nak berbuka.. Aku tengok je dia makan.. 
Rasa geram gile. hahaahahhahahah... 

Akhirnya dapat jugak aku rasa macarons ni.. 
Memang mahal sket la kan regenya... tapi dah kata makanan omputih.. 
Harusla mahal kan.. hehehhhehe.. 
Tapi.. puas ati .. itu yang penting.. :)

3 comments:

Reflisia said...

macam sedap jer...so far kita suka Macaroon kat Serai Cafe..nak try kat sini juga la..

Anonymous said...

aku xpenah mkn lg

me suya said...

betul2.. sesapa yg xpernah try lagi better try..suya pun tempah untuk raya.. hehehe tru online jugak~