Wednesday, August 3, 2011

Mengepam di Tempat Kerja

Gambar dan berita sumber dari myMetro

Huwaaaaa... jeless nyeee.. 
Rezeki anak dia la kan.. 

Dan.. kalau korang baca berita penuh.. tau la dia ni sebagai apa.. 
Memang harus la susu dia banyak.. hehehehe... 

Apa pun.. aku kena ikut tips dia jugak.. 
Tuk membanyakkan susu aku... 



Berita penuh di sini :http://www.hmetro.com.my/articles/Mengepampastikanstoksusumencukupi/Article

*“Oleh sebab itu saya perlu menerangkan kepada pengasuh dan memberikan peralatan lengkap supaya tidak menyusahkan mereka,” jelasnya yang juga Kaunselor Laktasi, Kaunselor Rakan Penyusuan Bayi Malaysia (MBPC). - 

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

jelesnya weiii...adehhhh

~aSHa~ said...

aku dah baca penuh....tapi tak tau dia keje apa...dia keje sbg apa?

umilia said...

aku pun nak msuk srtkbr la cmni..hahahaha..aku smpai buang2 susu n tepaksa pos susu blk jb..1 deep freezer da pnuh..peti ais yg 2 pintu pun da pnuh..kat umah aku skang pakai 3 peti ais..adeh..naik bil elektrik aku..huhuhu..