Thursday, August 4, 2011

Khairul Fahmi dan Elia

Banyak betul kisah si Khairul Fahmi a.k.a Apex ngan si Elia ni kan... 

Semalam dalam paper pun ada citer nya.. katanya sal pulangkan cincin.. 

Takpelah.. mungkin meke takde jodoh dah.. seme dah ditentukan.. 

Harapnya semoga ada yang terbaik untuk derang la ye... 

Alasan sama seperti semalam.. aku segan nak letak tajuk : MENU BERBUKA SEMALAM.. hehehehe..

Jadinya aku letak tajuk kat atas tu.. :p

Tapi aku ttap nak aplod gambar makanan.. 
Eh.. semalam syukurrrrrr sangat.. Rezeki Ramadhan kan... 

Asalnya adik lelaki aku nak balik berbuka semalam.. so, aku order la Kebab Lebanese tu... 
Nak bagi dia rasa... 
Pastu petang tu plak ada orang edarkan bubur lambuk... lagi makanan... 
Balik plak.. kat baazar ada orang sedekah lagi makanan... dua plastik merah tu.. siap air lagi.. :)
Syukurrrr... rezeki kan.. 

Sampai rumah plak... mak aku dah buat popia goreng tu.. 
Ada plak lagi goreng pisang.. 
Kemain banyak dah makanan... Alhamdulillah... 
Penuh la meja semalam... 

Tak caye?? 



Ni bawah ni la rupa Kebab Lebanese tu...  



Ni ha.. dua plastik merah dapat orang sedekah kat baazar  




Eh.. ini ayam beli yeeee... heheheheh.. cam menu wajib lak.. 

Yang benarnya.. baazar kat situ kecik je... tak banyak makanan.. 
Itu itu ajelah makanan dia jual.. hehehehe.. 

Apa pun.. semalam murah sangat rezeki.. alhamdulillah.. kenyang.. 
Tak masuk nasi lagi tu.. hehehehe

Moga hari ke 4 Ramadhan harini berjalan lancar.. aminnnnnnn

5 comments:

eima said...

wahhh meriah nye .....

Ieda Al-Habsyi said...

banyakknyerrr! best2 :)

*Miss Geli^ said...

weih...hahahha

aku rasa ko kena cuba bubur lambuk pantai timur lah..best!!

♥cikmOt♥ said...

mak aihh...giler meriah weiii...segan sungguh

..nOj.. said...

penuh nye meja wei. tp korang mkn reramai kan. meriah meriah