Thursday, August 11, 2011

COACH / BURBERRY / KATE SPADE / PRADA / GUCCI HANDBAGS

Bila orang kampung cam aku ni tengok je banner kat bawah ni.. 
Rasa teruja gile.. hahaahhaha.. 
Singgah la sekejap kan.. bagi ilang rasa kempunan tu.. :p





Haaaa.. mau tak teruja.. tengok sampai 70% less kan.. 
Walaupun ati tu memang dah tau.. less pun ribu jugak.. hahahahha.. 

Kena beratur kooooooo.. kemain ramaiiiii mengidam enbeg mahal gini.. :)
Paling tak tahan.. memasing kena pakai glove yg lutsinar tu.. 
Perggghh.. takut calar weiiiiiii.. hahahaahhaahha.. 
Enbeg kita seme pun dia simpan... takut sangat aku nak masukkan enbeg mahal tu dalam beg kain aku.. 

Nak berjalan pun payah.. orang ada berkawal keliling badan.. mana sempat nak mencilok kan.. 
Dengan anak kecik lagi.. memang tak sempat langsung.. heheh.. 

Puas ati la wei.. dapat pegang enbeg ribu.. dapat sandang sekejap pun jadi.. 
Saje je test enbeg yg rege cecah 3ribu.. 
Walaupun bukan taste.. hahahahaah.. 

Aku tak beli hapa pun.. saje tengok tengok.. 
Atteeeee.. wristlet pun paling murah 199... 
Takpelah nokkkkk.. mak pakai enbeg cap melesia ajelah.. haahahhaha

6 comments:

*Miss Geli^ said...

letak la gambo hbag mahal tu sikit..ko takpe la dah dapat pegang..aku ni tengok je kalu ko bagi tengok punkira mujur..

Echa said...

ms geli.. gambo enbeg takde wei.. tak boleh amik gambo wei... ko search.. google je.. hehehehehe

Ieda Al-Habsyi said...

hahahaha! ieda mane mampu nak pakai ni,nengok ajer :)

itamrazali said...

kalau nak murah n branded gi ler Bandung...byk factory outlet kt sana..

..nOj.. said...

aku tgk gambo kt blog org je. nak masuk butik segan, sbb kaki slalu berlumpur kan. biasa la keje kampung. tumit pun merekah2

littlehumblelynn said...

utk org x berapa nak ado ni..ribu-riban utk handbeg..??no..no..no..

kalo banyak duit sgt harusler beli emas..hehehe