Tuesday, February 22, 2011

Tribute Allahyarham Dato' Sudirman Hj. Arshad

Seronoknya rasa pegi keje harini.... 


Selalunya nak pegi keje tu.. dalam kereta bukan main mengantok lagi.... 


Tak sabar nak lelapkan mata... Dah kata keluar gelap.. balik pun gelap kan.. :p


Abaikan citer pegi keje... 


Yang seronoknya adalah sbb pagi ni kat Hot FM ada siarkan lagu lagu Allahyarham Dato' Sudirman sempena Tribute Allahyarham Dato' Sudirman Hj. Arshad...selama 3 jam sahaja yeee... ke 19 tahun pemergiannya.. Al fatihah... 


kalau aku tak silap.. kalau silap.. tolong perbetulkan... 


Tapi memang tak rasa mengantok langsung la... 


Lagu lagu dia bes kan... terhibur je... lagu latar pun rasa bes... siyes la balik ni kena cari vcd atau mp3 ke... 


Mgkin ramai yg dah ada.. aku yg ketinggalan.. tapi ok la... better late than never.. :)


Apa pun.. selamat bekerja... selamat berhari Selasa... 

4 comments:

..nOj.. said...

tapi kematian dia tetap misteri kan. penyakit misteri. pelik dan aneh. ape2 pun. al fatihah tuk arwah sudirman haji arshad, cendekiawan islam, ahli2 ulama, dan semua yang telah pergi mengadap Allah.

Nana said...

ko dgr hotfm aku dgr era
dia orang wat siaran dari pejabat pos
suh orang2 kt situ sape nk nyanyi lagu sudirman

tgk mhi arini plak pagi2 lagi dah intebiu kwn2 rapat sudirman..
aku minat ngan dia tau..

✿etiey erywan✿ said...

alamak terlepas. alalwey,.. tadi layan cd.. hmmmm

atty's said...

kty ada tgk cerita pasal sudirman kat channel 555 ahad aritu

pagi2 ni pulak dihidangkan dgn lagu2 beliau ..al fatihah..