Tuesday, February 8, 2011

Kembali

Saya telah bercuti dari sebelum CNY sehingga hari semalam... 

Lama kan... :)

Tapi takde pun pegi memana... duduk rumah... pegi makan cendol.. makan goreng pisang dedekat rumah je... 

Tapi seronok... sbb dapat cuti lama... Harini nak pegi keje... dah Malas :p

Esok esok.. kalau cuti bersalin lama.. lagi malas agaknya... hehehehhe.. 

Sejak dua menjak ni BE dah merajuk ngan aku... dah langsung takde BE dah... sebulan dah pong... takpelah... 

Aku p un bukan salu apdet pun blog ni.. hehehehehhe... 

Agaknya nuff tak kose dah nak bagi iklan ke aku.. buat rugi katanya... :p

Apa pun.. aku masih suka berblogging.. walaupun dugaan melanda.. hahahahaha.. 

Eh.. korang aritu.. dah terima ye.. hadiah GA tu kan?? 

Nanti aku buat teka teka lagi ek... kalini teka mudah je.. hehehehe..

Kita buat teka teka setiap bulan la yee... :p

6 comments:

Nana said...

hai ckp sal BE aku tgl 1 je..

Ieda Al-Habsyi said...

yeaa! sama lah kita baru start keje setelah cuti lamo, hehehe :)

mrs_zura said...

dh dpt smlm..time kasih byk2..nnt buat lg:-)

ciKmOt said...

janganlah sedih2 aku pun dah takde be dah...lantak jelah...

shi3la said...

wahhhh kalah cuti raya puasa nehh..:)

~aSHa~ said...

akak, sy tak terima lagi hadiah tu....mananye? salah alamat ke?