Monday, February 14, 2011

Majlis Pertunangan - 12022011

Hari sabtu lepas... Adalah Majlis Pertunangan Adik Ipar aku... a.k.a.. adik lelaki kepada suami aku... :)

Bertunang dengan orang Melaka jugak... 

Takde la aku bizi mana pun... duduk makan.. pastu ikut rombongan pegi rumah perempuan.. makan lagi.. itu saje :p

Tengok gambar ajelah ye... gambar ni bukan dari kamera aku pun... 

Dari kameraman mana ntah.. tak ingat... tengok ajelah.. 

Memula tengok hantaran dari belah lelaki.. Tema Ijau la kot... sbb seme ijau je tu.. :)


Kain Ela

Ni tak tau.. tapi barang Bodi sop...

Cincin dan duit hantaran sket..

Tuala

Buah

Kain Ela lagi ngan selendang

Kasut

Kek

Sirih Junjung

Ni cincin tunang.. 

Nanti aku aplod hantaran dari belah perempuan plak... 
Biru Tekois... lawa jugak..

* Mahapkan saya kengkawan. hahahahahaha... 
Majelis adalah pada 12 Feb aritu.. hahaha..
Hari Sabtu lepas... 
Nape aku salah tarikh pun aku tak tau... mahapkan saya... :p

5 comments:

*Miss Geli^ said...

tuala tu tak abis buang tanda rega ke?

Echa said...

ms geli..

hahahaha... sebaik bukan hantaran tuk aku.... aku pun tak pasan sangat hantaran apa derang bagi.. tetiba dah ada gambo je wei... lantok kan le.. hahahahahhaha

atty's said...

lama dah ikut majlis bertunang nie..

cikmOt said...

giler hebat ko ni...majlis bulan 11 ko dah upload ari ni...perghh...

ce nengok balik betul ke dak tarikh ko kasi ni...hehehe

cikmOt said...
This comment has been removed by the author.