Wednesday, February 2, 2011

Salam...

Ok... 


Memula nak bitau.. pada yang meneka dengan betul destinasi haritu.. 


Hadiah aku dah pos yeee... mungkin sampai selepas raya cina yeee... 


Dan satu lagi.. aku mintak maaf.. aku terlupa betul nak letak sebarang nota dalam tu... 


Aku pos barang je... kiranya kalau korang dapat bungkusan dari Melaka... aku la ye... 


Harap sudi terima barang tu yeee... sebagai tanda ingatan dan terima kasih dari aku... :)


Keduanya... 


Esok akan bermula cuti kan... tapi ramai yang dah cuti dari awal minggu ni pun kan.. hehehe.. 


Mesti banyak destinasi korang singgah... 


Apa pun.. selamat bercuti.. selamat berjalan.. hati hati.. 


Aku takde plan pun... mana mana nak pegi pun.. takut banjir.. tapi hujan dah berhenti dah... harapnya seme tempat akan ok... 


Selamat Bekerja... dan Selamat Tahun Baru Cina yeee... 

2 comments:

~aSHa~ said...

Aku pun tak ke mana2...bukan takut banjir...tak larat...nak pg kedai kak kiah pun tak larat..

Nana said...

heheh xpe ko xde tulih note pon aku tau dari sape kekekke
tgk ada fm langkawi dah agk dah dari ko
tq yea