Thursday, February 24, 2011

Keputusan GA Februari 2011

Tak payah la nak tunggu lelama kan... 

Orang pun dah malas nak baca... hahahahahhahha.. 

Jadinya.. mari saja kita TUTUP GA untuk Februari ni... 

Thanks kepada yang sudi join... teka untuk GA aku yang kali ni... 

Walaupun tak ramai.. tapi aku sangat sangat berbesar hati sbb masih ada yang sudi nak join... 

Tak yah la nak bebel pepanjang.. :p

Sekarang usia kandungan aku nak memasuki 28 Minggu yeeeee... dah nak masuk 7 bulan dah... :)

Alhamdulillah... 

Aku bukan artis ke.. nak sorok kandungan ke apa ke... tapi aku ada sebab... 

Bila aku berkongsi awal dengan kawan kawan... seronok rasanya.. tapi bila 'rezeki' tu takde... ada plak yang cakap.. itulah.. lenkali jangan bitau awal awal... kan dah gugur.. haaaa.. sentap kan... takpelah... memang itu bukan penyebab.. rezeki anak tu seme dari Allah... aku terima la.. kalau kata takde rezeki.. takdelah kan... 

Tapi ati kita yang terasa... itu je... 

Bila kandungan dah besar camni... alhamdulillah.. aku syukur sangat.. rasa meluap luap je nak share berita ngan kengkawan... tapi masih lagi mulut tu 'berbunyi'... lantak dia la kan.. 

Apa pun.. antara 13 orang yang meneka... 
Hanya 2 orang rasanya yang paling hampir dengan 7 bulan tu... 


5 bulan kot derang teka... 
So, dedua orang tu.. tinggalkan jejak... 

Tinggalkan alamat kat comment box ek... 

Sekian.. tinkiu seme kengkawan.. Doakan kesejahteraan dan kebahagiaan saya yeee.. :)

Eh.... kang ada tak caye lak aku nandung 7 bulan ni... kena sertakan bukti kan.. 
Tunggu la aku amik gambo buku merah tu... nanti aku letak gambo... hehehehehe

5 comments:

eima said...

aku konpiden je ko br je preggy...huhuh
anyway tahniah dear...

Echa said...

eima.. tinkiu..... aku pun konpiden aku baru je preggy wei.. hehehehe

mama tisya said...

ooh dh 7 bln..tklama je lg nk deliver...sy teka 5 bln..so leh dpt adiah la ye:)

Nana said...

astaga
pandai ko sorok ek gambar2 perut ko hahaha
aku mati2 dok ingt baru2 pregy
wei kasi address
aku nak kasi ko voucher pizza
email kat sini

nanamrul@yahoo.com

~aSHa~ said...

mak ai nak bersalin dah yerk, anytime je tu...tahniah babe