Thursday, February 10, 2011

Demam

Aku pun tak tau nape aku susah sangat nak apdet blog skang ni.... 


Yang pasti.. masa terluang dah habis seme terisi... 


Nampaknya aku dah 'terkena' jugak ni... 


Demam Korea... Sejak dua menjak ni makin menjadi jadi penyakit ni.. 


dulu takde la over sangat.. biasa biasa je... hehehehe.. pembawakan agaknya ni. hahahahahhahaha..tetiba je..


Gileeee.. memang la gileeee... kalau dah tengok.. nak pause tu kemain payah... alahaiiiii...


Kalau tak tengok sambungan... rasa tak lalu nak makan.. payau je rasa tekak... 


Angau ke?? huwaaaaaaaa... 


Yang pastinya... aku tengah tengok Boys Over Flower... tak lama lagi bis la... 


Tinggal baper episod je lagi... :)


Yelah... aku memang baru nak tengok ni... tengok kat Mysoju ada yang tak lepas nak tengok.. 


Sangap tul aku sampai sanggup cari dvd... 


Dah tu beli yg cetak rompak... tersekat-sekat.. buat sakit hati.. 


Sebaik sorang pegawai sini bagi aku full episod guna pen drive dia...  


Lepas ni kita tengok citer lain yeeeeee... :p

4 comments:

edane said...

wah gigih dengan penyakit korea ni. bukan u sorang. banyak yg kena penyakit ni ;P

attyfir said...

wah dah jadi peminat tegar citer korea ye.

Jom baca: Bertahun2 Tersalah Tarikh Wedding Anniversary

♥cikmOt♥ said...

hahaha...ko pun dah terjebak...pasni nengok my princess plak weii...beh wa cakap luuu...

bof tu baper kali aku dok khatam...

..nOj.. said...

huh. dah agak dah. tak abes abes ngan cite korea