Wednesday, February 16, 2011

Rabu Yg Indah...

Selamat Pagi Kawan-kawan.... 

Ceria kan?? ceria kan??? 

Takde berita pape pun... berita bonus.. berita minyak turun pun takde... 

Cuma seronok pepagi lagi dapat jenjalan blog kengkawan.. tengok ramai yang berjalan.. 

Seronoknyaaaaaa.. 

Air Asia pun tengah buat promosi kan... 

Tapi takde la aku nak booking dalam masa terdekat ni... 

Cuma tumpang bahagia kengkawan je... :)

Aku ingat macam nak cashout kan duit Nuff la... 

Sbb time ada BE pun cam tak jalan je... ni takde BE langsung konfirm la tak bergerak langsung duit tu... 

Skettt je duitnya pun...nanti lah... aku pikir dulu... 

4 comments:

Nana said...

hehe tu la
aku pon xde la nk booking
udah2 la tu
stahun 2x oliday ckp la hahaha
kumpul duit dlu br leh g olidy

✿ etiey ✿ said...

hehhe.. kumpul duit banyak2 pastu jejalan sepuas hati.. ;P

Echa said...

nana... itulah wei.. nak jalan 8kali setahun memang payah la kan.. hehehehe... skang ni tengok ajelah orang berjalan... nanti tunggu bila duit dah cukup.. pegi la kita berjalan... hehehe

Echa said...

etiey... nak kumpul tu ok lagi.. nak kumpul bebanyak tu ntah bila nak cukup ni.. hehehehehe...